paali10 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei, jeg vurderer å kjøpe saints row 2 eller gta 4 til pc. Men før jeg gjør det må jeg vite om pcen min takler det. Her er informasjon: HP Pavilion dv9072, Geforce Go 7600, Intel® Core2 CPU T5600, 1,83GHz, 2 GB RAM. Takler pcen min det?? Takk for svar!!! MVH: paali10 Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du kan sjekke selv her. Mvh Blueone Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Du kan sjekke selv her. Mvh Blueone Jeg finner ikke saints row 2 på denne siden! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Tviler sterkt på at du kan kjøre GTA, men kanskje Saints Row 2. Hvor smooth det blir er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Du kan sjekke selv her. Mvh Blueone Denne infiserer maskinen med trojaner. Fyfy! Min BitDefender oppdaget en rekke forsøk på infiltrasjon av maskinen og stoppet alle forsøk, skikkelig dårlig gjort å lenke til en slik side. Ikke kjør appletten på denne siden! Trojanene var av typen; Trojan.Zlob.49617 Endret 15. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Seriøst. Har du ALDRI vært innom der? Den sida er helt trygg, brukt den lenge. De greiene kommer fordi den henter informasjon fra PC'en om hvilke spesifikasjoner den har... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det phoNte sier stemmer, siden prøver å få tilgang for å hente inn systemspesifikasjoner og mange bruker den. Lenken får stå, jeg lar og innleggene bli igjen slik at man får se svaret på det. Men nå får dere komme dere tilbake til emnet Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå