Inc Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Grovkornet, mørk og ledende bro Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nydelig, likte det! Broen leder deg fint inn i bildet og det mørke i bildet gir en fin stemmning.. Lenke til kommentar
Vortex Surfer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Grovkornet, mørk og ledende bro Tøft "farge"-valg, og fin bruk av diagonal, men det blir for mørkt nede i venstre hjørne. Tror det (mørket) kunne fungert bedre dersom broen gjennomført gikk fra lysest oppe til høyre til mørkest nede til venstre. Skulle likt om det nærmeste tårnet også var med, men brennvidde/plasseringen begrenset muligens dette. Kornene kunne godt vært mer markerte etter min mening. Men uansett, et stilig bilde med stemning. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Herlig. Likte hvordan bildet gikk fra lyst, til mørkt. Hva med en liten crop i venstre hjørne, akkurat der broen slutter? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg liker også bildet. Stemningen er Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Flott bilde, jeg liker det! Du får frem en spennende, mørk og dyster stemning med bildet . Mvh Francis Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Flott flott! Kan lett føye seg inn i sort-hvitt bilder jeg har på veggen i gangen her hjemme. Der henger bilder av gamle native amerikanere, et maleri av Ray Charles og et malerisk bilde av Norma Jean. Dette kan lett sidestilles ved disse Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Takk, bra dere likte det. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Pent dette, broen mot det mørke, hadde ikke vært i nærheten like bra hadde det ikke det hadde gått fra lys til mørk på den måten. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mørkt og herlig. I likhet med et rockemagasin som en gang anmeldte Queens of the Stone Age med det alenestående ordet "Rock", velger jeg å begrense min kommentar til dette. Det burde synes adekvat. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dette likte jeg også. Egentlig fint at venstresiden av broen bare forsvinner inn i mørket. Det eneste jeg har å usette er egentlig den haugen midt under broen. Uttrykket hadde vært mer rolig minimalistisk om omgivelsene under broen hadde vært hakket mer anonyme. Men bevares, det er bare å printe det ut... Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 jeg elsker det, fin stemmning, broen leder blikket inn i bildet, som ender i en mørk og dyster tomhet veldig bra Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg må bare føye meg inn i rekken her. Du har fanget en flott stemning her. Jeg liker også at du har fått med strukturen i himmelen Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jepp.. Tommel opp fra meg også... Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tommel opp fra meg og,bildet er både bra komponert og spennende og brua lager en fin diagonal. Også det lille sukket: Skulle gjerne sett det beskjært i venstre kant,akurat der vaierene begynner. Absolutt et flott bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå