Gå til innhold

[Løst]Counter Strike 1.6 ''popups''

Anbefalte innlegg

jeg har et problem med Counter strike 1.6

vær gang jeg prøver å koble til en server, kommer det en internet explorer popups og stopper (fryser) spillet så jeg ikke får spilt og det er alltid den samme popup'en.

kan noen hjelpe meg?

post-187329-1237142158_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, prøv det. Messenger Plus! bruker å rydde rimelig bra etter seg, så problemet burde forsvinne etter avinstallering.

jepp, har avinstallert nåå, skal prøve å re-installere counter strike :) takk for hjelpen !

jeg prøvde det malware programmet i veiledningen og den fant 1 infeksjon så jeg håper det er borte nå;)

Lenke til kommentar

Hvis du ikke ønsker å kjøre combofix, kan du kjøre dss.scr. Dette prog. fjerner ingenting, men lager en grei logg som kan vise om det ligger noe mer på pc'n som bør fjernes. Hvis dette ikke er av interesse, så får du bare komme tilbake om det skulle dukke om nye problemer.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke ønsker å kjøre combofix, kan du kjøre dss.scr. Dette prog. fjerner ingenting, men lager en grei logg som kan vise om det ligger noe mer på pc'n som bør fjernes. Hvis dette ikke er av interesse, så får du bare komme tilbake om det skulle dukke om nye problemer.

tror jeg prøver den combofix'en jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...