Marksnus Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Her om dagen satt jeg og spilte Team Fortress 2, Plutselig klikka spelle, skjermen fikk blå prikker og spille hoppet ut og inn av deskopen. Fikk spille opp igjen og da var alt texturen helt fucka, kort tid etter klikka det helt. Restarta pcen, den virka normalt men fikk opp sånna blå prikker over hele skjermen av og til. Gikk in på TF2 igjen. Funka helt normalt en liten stund, så skjedde det samme. Er ikke akkurat noe pc guru så trenger hjelp. Jeg trur det kan være skjerm kortet, men jeg la også merke til at nå "bruk av cpu'n" på Taskmanager ligger på 16 % +/- hele tiden, vanligvis lå den mye lavere. Jeg sleit litt med at varmt skjerm kort en stund tilbake, da installerte en kamerat Rivatuner som satt opp farta på vifta til skjerm kortet fra 75 % til 100 %. Men det er snart et halvt år siden. Satt Rivatuner tilbake til default. Men Forsatt er driten ute og kjører. I følge Everest Ligger skjerm kortet på 59 grader uten at jeg kjører noe spesielt. Når jeg starter pcen nå funker alt vanlig, kan se filmer, høre på musikk, kan også spille eldre spell helt uten problemer, men testet dawn of war 2, da skjedde det samme. Vet ikke helt hva mer jeg kan legge til, si heller ifra så skal jeg finne det frem. Sorry for alle skrive feil :/ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette høres ut som overopphetet skjermkort, ja. Har du laptop eller stasjonær? Lenke til kommentar
Marksnus Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) stasjonær Pc specs: GPU: Nvidia GeForce 8800 GTS 320 MB CPU: Intel® Core2CPU 6700 @ 2.66GHz (2CPUs) Endret 15. mars 2009 av Marksnus Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 DA burde det være ganske enkelt å fikse problemet. Sjekk om du har god luftgjennomstræmning i kabinettet, fjern støv og smuss fra vifter, støvfiltre, osv. Ta også ut skjermkortet og se om den er full av støv. Støv er en uting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå