Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

et dilemma. jeg hater samvittigheten min=S

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Men er det TS sitt ansvar at forholdet mellom dama og typen skranter? Skal han sette seg selv i bakgrunnen for at de skal 'ordne opp'??

Han kan i det minste la dem løse problemet uten hans innvirkning, det vil tross alt bare gjøre vondt verre for den som blir sittende igjen alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men er det TS sitt ansvar at forholdet mellom dama og typen skranter? Skal han sette seg selv i bakgrunnen for at de skal 'ordne opp'??

Han kan i det minste la dem løse problemet uten hans innvirkning, det vil tross alt bare gjøre vondt verre for den som blir sittende igjen alene.

Men er dette problemet TS sitt ansvar? Ble det hans ansvar i det øyeblikket han klina med denne dama?

Besides, hvis han skal trekke seg tilbake nå, finner mest sannsynlig dama en annen kar hun kan leke med!

Lenke til kommentar
Men er dette problemet TS sitt ansvar? Ble det hans ansvar i det øyeblikket han klina med denne dama?

Besides, hvis han skal trekke seg tilbake nå, finner mest sannsynlig dama en annen kar hun kan leke med!

Det er jo hans ansvar/skyld også om han får henne til å være utro. Han vet utmerket godt at hun er i et forhold nå, og kan velge å vente.

Men om han skal vente blir noe helt annet. Får bare tenke på at et forhold med henne er risky :ermm:

Lenke til kommentar

Som sagt før her i tråden, så er det ikke TS sin feil at dama velger å kline med ham. Sure, han sjekka henne opp, men hun kan velge om hun vil gå videre med det. Besides, skal TS sette en annen mann han sannsynligvis aldri har møtt, foran seg selv, som om en kosmisk lov tilsier at forhold er untouchable, selv når dama virker å være klar for eventyr?

Edit: Virker jo ikke som han hypnotiserer henne til å være utro da! It takes two to tango!

Endret av GardinFantomet
Lenke til kommentar
Har sagt det samme i utallige tråder om slikt før: Å prøve seg på noen som du veit er opptatt er en skikkelig dick-move.

Nei, det er ikke feil å prøve seg, fordi personen som blir sjekka kan når som helst si "Sorry, jeg er i et forhold, med en virkelig fantastisk kjæreste. Værsåsnill å slutte med å sjekke meg opp."

Lenke til kommentar
Som sagt før her i tråden, så er det ikke TS sin feil at dama velger å kline med ham. Sure, han sjekka henne opp, men hun kan velge om hun vil gå videre med det. Besides, skal TS sette en annen mann han sannsynligvis aldri har møtt, foran seg selv, som om en kosmisk lov tilsier at forhold er untouchable, selv når dama virker å være klar for eventyr?

Edit: Virker jo ikke som han hypnotiserer henne til å være utro da! It takes two to tango!

Det at det er to personer som må til, betyr også at de begge ville hatt skyld. Hun kan gjerne være verstingen for min del, men hun er ikke alene om det.

Om han ikke kjenner kjæresten hennes, gjør det ting lettere. Men fortsatt noe jeg mener er galt.

Lenke til kommentar

Det at det er to personer som må til, betyr også at de begge ville hatt skyld. Hun kan gjerne være verstingen for min del, men hun er ikke alene om det.

Om han ikke kjenner kjæresten hennes, gjør det ting lettere. Men fortsatt noe jeg mener er galt.

Respekterer at du mener det er galt, men er uenig der. :)

La meg gi deg et lite scenario:

Du møter en virkelig fantastisk dame, som du danser litt med, er på byen med, og etterhvert blir det kyssing. Deretter finner du ut at hun er i et forhold, men hun sier at hun føler det skranter ganske mye. Vil du da trekke deg tilbake og vente på at hun skal ordne opp, med den forventningen at hun vil komme løpende tilbake til deg etter bruddet?

Lenke til kommentar
Har sagt det samme i utallige tråder om slikt før: Å prøve seg på noen som du veit er opptatt er en skikkelig dick-move.

Nei, det er ikke feil å prøve seg, fordi personen som blir sjekka kan når som helst si "Sorry, jeg er i et forhold, med en virkelig fantastisk kjæreste. Værsåsnill å slutte med å sjekke meg opp."

operativt ord her er "veit".

Lenke til kommentar
Respekterer at du mener det er galt, men er uenig der. :)

La meg gi deg et lite scenario:

Du møter en virkelig fantastisk dame, som du danser litt med, er på byen med, og etterhvert blir det kyssing. Deretter finner du ut at hun er i et forhold, men hun sier at hun føler det skranter ganske mye. Vil du da trekke deg tilbake og vente på at hun skal ordne opp, med den forventningen at hun vil komme løpende tilbake til deg etter bruddet?

Det jeg vet er at jeg ikke ville prøvd å innlede et forhold med henne, når hun roter med andre før hun har rukket å gjøre det slutt med kjæresten.

Så enten ville jeg skygget banen, eller så ville jeg sett hva jeg kunne fått ut av situasjonen, helt uforpliktende.

At noe er galt betyr ikke at jeg ikke kunne funnet på å gjøre det.

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare pule hun hard og mye i munnen?

On topic:

Jeg har også vært slik som deg. Det er faktisk ikke lenge siden jeg lot alt og alle gå før meg. Jeg har nå lært meg å sette meg selv mye høyere. Det følest mye bedre!

Da kan du for eksempel begynne med å ta hu dama fra han (med mindre du kjenner han), for det er hans feil at han ikke har klart å beholde henne.

Endret av ole-c
Lenke til kommentar
for det er hans feil at han ikke har klart å beholde henne.

For alt vi vet kan hun være avhengig av oppmerksomhet og bekreftelse fra flere gutter, helt uavhengig av hva slags kjæreste han er.

Litt for urutinert å tro at det automatisk er hans feil. Men det er gjerne en viss sammenheng ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...