Hamnli2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Om trådstarter kan stjele henne fra han så kan nokk mange flere og. Forøvrig var vel ikke intensjonen å ødelegge for han andre karen men å begynne ett nytt og fint forhold? Hvordan vet du at det ikke vil ødelegge for den andre fyren å miste kjæresten sin? Ikke noe mer enn når noen andre kommer og gjør det samme senere. Jeg er enig at paret burde slå opp først, men konkuransse er bare sunt, eller så vil begge bare ta den andre for gitt, og da blir det et dårlig forhold likevel! Selvsagt, men i min perfekte lille boble trenger man ikke rivaler fra alle kanter for å kunne sette pris på det man har. Ikke fra alle kanter, og er ikke helt nødvendig, men det hjelper mye Forøvrig trenger man alltid påminnelse om hvor heldig man er med det man har, ellers glemmer man det. Det er genetisk å alltid strekke seg etter det neste målet nemlig, og da er det fint å vite at det er andre som vil ha dama di og Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sukk... Jeg vil bare at man skal være snill og grei og tenke på at andre kan bli såret, jeg =/ Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sukk... Jeg vil bare at man skal være snill og grei og tenke på at andre kan bli såret, jeg =/ Selvfølgelig. Men faktum er jo at dama er litt løs i serken og da kan vel trådstarter utnytte seg av det, før noen andre kommer å gjør det samme. Kanskje er disse to ment for hverandre? Kanskje blir det forholdet mye bedre? Kanskje første typen finner seg noen som ikke viser tegn på utroskap? Ble mye kanskje her, men men. Om han ikke klarer å holde på dama si selv så er han ikke god nokk for henne! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 At man ikke klarer å holde på en kjæreste betyr vel ikke nødvendigvis at man ikke er god nok for vedkommende? Går de gjennom en dårlig periode, skal det mindre til før hun sier takk og farvel, selv om de egentlig er glad i hverandre begge to. Ja, hun er nok løs i serken, som du sier, og akkurat hva som skjer med slike mennesker bryr jeg meg lite om, men jeg tenker også på muligheten for at det sitter en gutt et sted som kommer til å bli veldig såret om hun forlater ham for en annen/er utro. Derfor bør dette gjøres på en ryddig måte, altså. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sukk... Jeg vil bare at man skal være snill og grei og tenke på at andre kan bli såret, jeg =/ Der er vi helt på linje. Men dessverre, verden er ikke snill og grei. Og en kommer INGEN vei ved å være snill og grei. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 At man ikke klarer å holde på en kjæreste betyr vel ikke nødvendigvis at man ikke er god nok for vedkommende? Jo, det mener jeg Går de gjennom en dårlig periode, skal det mindre til før hun sier takk og farvel, selv om de egentlig er glad i hverandre begge to. Ja, hun er nok løs i serken, som du sier, og akkurat hva som skjer med slike mennesker bryr jeg meg lite om, men jeg tenker også på muligheten for at det sitter en gutt et sted som kommer til å bli veldig såret om hun forlater ham for en annen/er utro. Derfor bør dette gjøres på en ryddig måte, altså. Det burde gjøres ryddig ja, men alle forhold har en slutt, om det er utroskap, kjønnskifte eller døden. Når du går inn i et forhold så godtar du at det vil slutte med mye sorg og smerte, sånn er bare desverre. Forøvrig så gjør vel de aller fleste det slutt med partneren for en ny en? Eller tar tar jeg feil der? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Forøvrig så gjør vel de aller fleste det slutt med partneren for en ny en? Eller tar tar jeg feil der? I alle fall kvinner... Menn klare seg med ett og annet sidesprang for spenningen sin skyld. Et konsept som er vanskelig for kvinner å forstå, han elsker henne men har et par ganger i livet et eventyr med ei annen jente. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det burde gjøres ryddig ja, men alle forhold har en slutt, om det er utroskap, kjønnskifte eller døden. Når du går inn i et forhold så godtar du at det vil slutte med mye sorg og smerte, sånn er bare desverre. Forøvrig så gjør vel de aller fleste det slutt med partneren for en ny en? Eller tar tar jeg feil der? Kan ikke skjønne at det skal måtte være så opprivende og smertefullt å forlate et forhold. Gjør man det på en skikkelig, respektfull måte, snakker sammen, tar hensyn til den andres følelser og ikke glemmer at man en gang har vært glad i vedkommende, tror jeg det er gode sjanser for å gjøre et brudd langt mindre dramatisk. At noen blir såret, er selvsagt vanskelig å unngå. Tror forresten ikke de fleste gjør det slutt for en annen, det kan jo være mange andre grunner til at man ikke vil mer. I alle fall kvinner... Menn klare seg med ett og annet sidesprang for spenningen sin skyld. Et konsept som er vanskelig for kvinner å forstå, han elsker henne men har et par ganger i livet et eventyr med ei annen jente. Vanskelig å forstå, ja. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Personlig kunne jeg ikke gjort det med noen andre enn hun jeg elsker, men til hver sitt eget... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vanskelig å forstå, ja. Trengs ikke bli forstått. Bare akseptert at han kan elske sin kvinne til selvutslettelsens rand og fremdels ha sex med en annen kvinne etter 17 års ekteskap. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Trengs ikke bli forstått. Bare akseptert at han kan elske sin kvinne til selvutslettelsens rand og fremdels ha sex med en annen kvinne etter 17 års ekteskap. Jeg er nok nødt til å forstå noe før jeg kan akseptere det. Beklager. Lenke til kommentar
Line_Cathrine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Fair game? For at han ikke klarer å holde henne underholdt. Er dere teite? Om hun ikke er fornøyd så burde hun kanskje ta dette opp med typen, komme seg ut av forholdet, for SÅ å rote med deg! Noe annet som er viktig å huske på er at det er mange som brenner seg med å involvere seg i personer som har kjæreste, i håp om at han/hun skal slå opp med sin kjære. Noe som ikke alltid skjer. Du blir nok bare den lille goodguyen som lar henne bruke deg når det skulle passe henne, om du ikke passer på! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Trengs ikke bli forstått. Bare akseptert at han kan elske sin kvinne til selvutslettelsens rand og fremdels ha sex med en annen kvinne etter 17 års ekteskap. Jeg er nok nødt til å forstå noe før jeg kan akseptere det. Beklager. Da vil du slite med avansert fysikk Om du da ikke aspirere til forskerstilling i CERN Er masse der som er langt over min forstand, men jeg aksepterer det for det om. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da vil du slite med avansert fysikk Om du da ikke aspirere til forskerstilling i CERN Er masse der som er langt over min forstand, men jeg aksepterer det for det om. Sliter ikke med å forstå noe annet enn dine resonnementer, jeg Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Fair game? For at han ikke klarer å holde henne underholdt. Er dere teite? Om hun ikke er fornøyd så burde hun kanskje ta dette opp med typen, komme seg ut av forholdet, for SÅ å rote med deg! Noe annet som er viktig å huske på er at det er mange som brenner seg med å involvere seg i personer som har kjæreste, i håp om at han/hun skal slå opp med sin kjære. Noe som ikke alltid skjer. Du blir nok bare den lille goodguyen som lar henne bruke deg når det skulle passe henne, om du ikke passer på! Er da mange menn som drømmer om nettop dette. Hele dama uten alt styret med et forhold! yes! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Synes ikke du burde føle deg umoralsk av dette. Det er hennes ansvar å ikke være utro når hun er i et forhold. Hvis hun derimot skulle finne på å gjøre dette, gir jo det kanskje et signal om at hun ikke er så mye å samle på, i og med at hun tydeligvis ikke er til å stole på. Men dette blir jo opp til deg å avgjøre. Vil du derimot få litt ekstra karma, sier du at hun får gjøre det slutt med sin nåværende kjæreste før dere finner på noe mer. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) I min bok er det kun umoralsk å prøve seg dersom en part har barn eller er gift/forlovet. Samboerskap og kjæresterier er mye løsere, og dersom du klarer å tilby noe bedre, er det opp til dama å finne ut hva hun vil. Dog bør man vel være forsiktig med hvor langt man skal involvere seg med noen som allerede er i et forhold. Vet ikke om en kan anbefale at du går noe lenger, altså sengekos og annen heftig lek før hun eventuelt er ute av forholdet. Men det er opp til deg å lese situasjonen og avgjøre hva du vil. Konsekvensene, positive og/eller negative vil komme uansett hva du foretar deg. Endret 15. mars 2009 av Partlow Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 I min bok er det kun umoralsk å prøve seg dersom en part har barn eller er gift/forlovet. Samboerskap og kjæresterier er mye løsere, og dersom du klarer å tilby noe bedre, er det opp til dama å finne ut hva hun vil. Kjærligheten mellom to personer kan da være like sterk enten man er samboere eller gift. Jeg synes ikke sivil status rettferdiggjør om man skal prøve seg på noen eller ikke. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Men er det TS sitt ansvar at forholdet mellom dama og typen skranter? Skal han sette seg selv i bakgrunnen for at de skal 'ordne opp'?? Hell no! Som tidligere sagt, dama kan velge å involvere seg eller ikke involvere seg med TS, derfor er sånn sett utroskapen hennes deal. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Det virker ikke akkurat som om det er snakk om ekte kjærlighet fra TS sin side og da synes jeg man kan holde seg unna. Er det en flørt eller bare sex kan man finne seg noen som er ledig. Endret 15. mars 2009 av Capria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå