Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

et dilemma. jeg hater samvittigheten min=S

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

har et dilemma her :dontgetit: jeg er ikke flink med damer idetheletatt.. er 20 år og aldri vert i no forhold før.

jeg er en "goodguy" og har altid latt andre gå før meg liksom. :innocent: greia er at jeg var på fest i helga og fant tonen ganske bra med ei dame på jobben. (dette er en jobb fest med gratis øl og mat=D) vi tro på nasj hos ho og flørta litt. ho har type fra før og bor sammen med typen og har gjort det lenge liksom... typen er bortreist og ho er ikke så lyklig i forholdet sa ho til meg :dribble: .. og så lei som jeg er av å vere "snill" og ikke ødlegge får andre mennesker, bestemte jeg meg får å gi faen denne gangen og flørta på. fikk tilogmed lurt til meg et kyss... :blush:

jeg har lyst å møte ho igjen såklart og fortsette der det stoppa..

men.. er dette dårlig gjort av meg? jeg mener, alle forhold har jo mørke perioder og jeg vil liksom ikke skape problemer, ødlege og skape spild. men det virker jo nesten som om hvis man vil ha dame så må menn slåss med hverandre får dem...

men jeg har jo ikke no erfaring med forhold og sånt, tenk om jeg fucker opp forholde hennes også funker det ikke mellom oss liksom. faen,, hater samvittigheten min as

er det vanlig å gjøre sånn? og er jeg bare jævlig dumsnil som tenker sånn??

burde jeg gå inn og bare gi faen og nermest vere litt drittsekk jeg og?

hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

ikke det at jeg ikke klarer å ta den avgjørelsen selv. men jeg vil vite hva folk tenker om dette. er dette akseptabelt blant folk liksom?

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke kjør på. Det kan være mange grunner til at forholdet skurrer for tiden, og det får være opp til dem å finne et løsning på problemet/-ene uten at det skal komme en så forstyrrende faktor inn fra sidelinjen. Finner de ut på egenhånd at de skal gå hver til sitt, er det helt greit for deg å komme inn i gamet igjen, men jeg synes ikke man skal gå aktivt inn for å ødelegge et forhold.

Lenke til kommentar

Han går ikke inn for å ødelegge et forhold. Han går inn for å lage et bedre ett! Det er da en nobel sak!

Trådstarter får dama han vil ha, dama får typen hun vil ha, og første typen finner ut at dama hans er en løs tøys og kan kanskje komme seg vidre og finne noen bedre!

Lenke til kommentar

Hvis situasjonen er slik at damen heller vil ha deg enn kjæresten hun har nå så ville jeg bedt henne avslutte det med han, ellers er det bare tut og kjør. Utroskap er ikke noe særlig festlig, men å "stjele" en annen sin kjæreste er da bare ren og fin konkurranse.

Lenke til kommentar

Kjør på! Det er ingen som kan nektre deg å stikke av med noen andre sin dame. Klarer ikke han å holde på henne så er det hans problem. Bare husk at du MÅ være det beste kuppet hun kan få tak for at ikke du skal bli byttet ut selv. (Det gjelder uansett hvilken dame du finner på å bli sammen med).

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke syntes det var særlig greit om noen gikk bevisst inn for å stjele kjæresten min. Skal han forlate meg, skal han få gjøre det av fri vilje og eget ønske, og ikke fordi det sitter noen og lokker med grønnere gress på andre siden av gjerdet.

Tja.. Det er fint i en ideell verden, en her er det virkeligheten som gjelder. Lokking er den største avgjørende faktoren for at forhold havarer. Slik har det alltid vert, og vil alltid være.

Lenke til kommentar

Når damen er ute og flørter med andre menn på byn, tror jeg ikke forholdet er spesielt mye å ta vare på. Jeg mener ikke at TS skal aktivt gå inn for å ødelegge forholdet, men hvis kvinnen heller vil ha han enn sin nåværende kjæreste så må hun da få lov til å velge TS. Det eneste jeg egentlig sier er at TS skal holde seg unna noe utroskap eller noe i den duren. La damen rydde opp i det hun har på gang, før hun setter i gang noe med TS, men jeg ser ikke noe galt i å slå opp med en kjæreste fordi du heller vil ha en annen.

Lenke til kommentar
[...]La damen rydde opp i det hun har på gang, før hun setter i gang noe med TS, men jeg ser ikke noe galt i å slå opp med en kjæreste fordi du heller vil ha en annen.

Ja, man skal få lov å velge en annen, men jeg synes ikke det er greit hvis man blir regelrett lokket ut av et annet forhold. Rydder de opp i forholdet på egenhånd først, er det samme for meg hva som skjer etterpå.

Det er uansett vanskelig å si noe som helst i denne saken, siden vi ikke vet noe om hvorfor forholdet skranter. Må huske på at det er en tredjepart involvert også.

Lenke til kommentar

Om trådstarter kan stjele henne fra han så kan nokk mange flere og. Forøvrig var vel ikke intensjonen å ødelegge for han andre karen men å begynne ett nytt og fint forhold?

Jeg er enig at paret burde slå opp først, men konkuransse er bare sunt, eller så vil begge bare ta den andre for gitt, og da blir det et dårlig forhold likevel!

Lenke til kommentar
Om trådstarter kan stjele henne fra han så kan nokk mange flere og. Forøvrig var vel ikke intensjonen å ødelegge for han andre karen men å begynne ett nytt og fint forhold?

Hvordan vet du at det ikke vil ødelegge for den andre fyren å miste kjæresten sin?

Jeg er enig at paret burde slå opp først, men konkuransse er bare sunt, eller så vil begge bare ta den andre for gitt, og da blir det et dårlig forhold likevel!

Selvsagt, men i min perfekte lille boble trenger man ikke rivaler fra alle kanter for å kunne sette pris på det man har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...