Chris_lox Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Heisann! Snart skal min 99-modell bmw 520i på storservice (150.000km). I forbindelse med dette skal jeg også bytte bremser, bremseklosser, 2 dempere (bak) og foringer i ledd foran. Jeg lurer derfor på om jeg bør gjøre dette i Sverige et sted for å spare penger. Noen som har noen erfaringer eller tips om hvor jeg bør lete? Chris Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det kommer jo litt an på hvilken del av Sverige som ligger nærmest deg. Selv skal jeg ta service på Renaulten min hos Helmia i Arvika. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Bor på østlandet, så er nærmest Strømstad. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kan spare en del på det. Var med en kompis å leverte bilen til dama hans på service hos Hr. Nilson bil utenfor Strømstad. De tok 3800.- for en service møller skulle ha nesten 10000,- for. Så er verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er bare å ta en ringerunde på de som selger BMW. Kobinert service og handletur så sparer man mye. Skal ha storservice selv på Peugeot 307, og den skal vi jaggu meg ta i Sverige. Prisen fra BOS i Norge er jo syk at man får en bedre bruktbil for den prisen. Men får du den nå så er jo kronekursen i seg selv så lav at ved lik pris NOK=SEK så er det nesten 25% bare der. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Pappa pleier å ta service på sin V70 i Sverige. Er vel i Mariestad han drar til, skal visst være bra stor forskjell på servicen der og Bilia her i Norge blant annet Lenke til kommentar
Andie Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Så lenge man tar servicen på merkeverksted så beholder man fortsatt fabrikk og mobilitetsgaranti ? Var borti det på min gamle bil at den stoppet i veien. Da hadde jeg tatt alle servicer hos møller, og fikk da gratis leiebil i 3 dager. Gjelder dette selv om man har vært i Sverige og tatt servicene mon tro ? Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er mye å spare på å ta å reparere i Sverige.. Jeg skal skifte bremserør bak på en 2001 mod BMW 520i... Pris hos BMW i Drammen : 9168,- Pris hos BMW i Karlstad : 4125,- SEK ca 3500,- Norske.. Så for meg er det ca 5500 å spare. Riktig nok bruker jeg noen kroner på Bensin.. Men jeg går nok i pluss alikevel.. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kan tipse deg om Olle Rutgersson Bilcentrum i Uddevalla - http://www.blocket.se/ollerutgerssonbilcen...uddevalla?ca=15 Er vell 7 mil fra grensa og ned dit. Og ja, det er MANGE penger å spare! Lenke til kommentar
tobb1s Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 hei, jeg bor i trondheims distrikted og trenger service på min 99mod 523. Hvor er nærmeste verksted i Sverige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå