V5R1X Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Muligens feil sted for denne posten, men likevel.. Noen som vet hvor, og om, man kan få tak i fuglekvitter i digitalt format? Har noen pip-pip'er utenfor vinduet nå, men hadde vært kult å fått tak i noe high-quality opptak av fuglekvitter. Har desverre ikke utstyret til å gjøre opptak selv.. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, det fins. Jeg har en samling nordiske fuglers fuglesang i digitalt format. Ca. 150 stykk. Husker ikke hvor jeg fikk tak i filene dog. Lenke til kommentar
Rullestol-Tord Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Pappaen til eksen min hadde en vinylplate med fuglesang på. Lurk litt rundt så finner du helt sikkert noe:) Hvis du ikke finner noe på CD eller mer moderne medier kan du jo helt sikkert høre med denne gjengen^^ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Har mange kassetter liggende med fuglekvitring pappa tok det opp når han var ungdom (veldig fugle intresert) Er faktisk av god kvalitet og. Endret 15. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Har googlet ganske intenst nå, men sliter med å finne noe relevant. Fant denne, men her finnes kun korte klipp (ingen sammenhengende fuglesang altså). Å finne lyder av forskjellige fugler virker mao. ikke så vanskelig å finne, men lange klipp hvor fugler får synge i lengre perioder, viser seg derimot vanskelig å finne. Hvis du ikke finner noe på CD eller mer moderne medier kan du jo helt sikkert høre med denne gjengen^^ Tror en del av hjernen min døde underveis mens jeg så... :!: Endret 16. mars 2009 av J-Core Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå