Allt í lagi Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Vel, plutselig var Patapon 2 på PSN. Laster ned demo nå. Prisen på fullspillet er 249,-. Skal ha det uansett men tror heller jeg skal kjøpe det fra Play. Der koster det bare 15 pund. Endret 15. mars 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ARTIG! Ble ferdig med 1ern for ikke så lenge siden, og det er helt klart noe av det morsomste jeg har spilt. Kommer ikke til å kjøpe 2ern med det første though, da jeg vil ha litt pause i mellom. Post gjerne inntrykk når det har kommet frem Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen som har peiling på hvor stor filen er? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Den japanske er på 240MB, EUR er på 371MB. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Har foreløpig spilt gjennom alle demobrettene og låst opp 5 klasser(yaripon, yumipon, tatepon, kibapon og dekapon), vet ikke hvor mange nye klasser det er i spillet. Litt irriterende er det at småfeil fra det første spillet ikke er rettet opp, for eksempel at man må fortsatt gå gjennom dialogen med Ubo Bon(det dansende treet) manuelt(man kan ikke skippe den). Ellers så virker det som om mye er litt oppdatert, ingen revolusjon, men heller en evolusjon, og det er jo en bra ting, ikke sant? Når man snakker om evolusjon er det nettopp det som er noe av det kuleste med Patapon 2, nemlig det nye evolusjonstreet. Man begynner med en basis for hver klasse og kan deretter oppgradere hver enkelt Patapon til flere forskjellige Rarepons og spesialisere dem i det ekstreme og det uendelige. Dessuten kan man spille alle oppdragene på nytt som en slags trening for hæren din(i eneren var det bare bossene og jaktbrettene som kun respilles). Alt i alt ser dette ut til å bli dobbelt opp av eneren, som betyr: MASSE PATA-PATA-PATA-PON! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 synd jeg bare har "tid" til PSP når jeg er ute på tur.. enda ikke gjennom eneren =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå