Gå til innhold

Xigmatek Achilles - Enkle spørsmål

Mykos

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan bør ledningene organiseres, er det beregnet noe spesielt for ledningene?

Hvilken vei blåser viften? Bør jeg sette den rett inntil en vifte i kabinettveggen som blåser ut av kabinettet eller inn mot selve kabinettet?

Jeg ser noen bilder hvor vifta er plassert forskjellig vei, har dette noe å si? Jeg har plassert vifta så de faste plastikkstengene foran vifta vender vekk fra kjølelementer.

Kan noen svare på disse spørsmålene så fort som mulig?

Takk :)

Mykos

Endret av Mykos
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hmm dårlig med aktivitet her.

Men jeg hadde satt vifta til å blåse igjennom kjølern og mot vifta som sitter bak i kabinettet så sant det lar seg gjøre.

Det blir vel da å plassere de faste plastikkstengene dine inn mot kjølern, står kansje en pil på vifta?

Ledningen er det vel bare å kaste inni der som du selv vil bare den ikke er borti noen andre vifter/bevegelige deler, men er jo greit å binde den opp på en eller anna måte så den ikke bare lever sitt eget liv, er ledningen lang nok kan du vel ta den opp og rundt ramma til vifta også plugge den i hvor enn du vil ha den så lengeledningen ikke blir for kort etc.

Slik ville jeg gjort det, kansje det er horribelt feil eller kansje noen andre har ett anna tips.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...