Horrorbyte Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg tok med meg kameraet ut en tur i går, og tok blant annet et par bilder av katten vår. Egentlig var jeg ganske fornøyd med dette bildet, men jeg forbanner meg selv fordi jeg brukte ISO 1600. Som dere sikkert skjønner, så var dette ikke meningen, for bildet var tatt i godt lys. Prøv derfor å se bort fra at det kanskje er litt dårlig bildekvalitet, men gi meg gjerne kritikk på komposisjon og det tekniske med unntak av nettopp ISO. Det er også verdt å nevne at jeg er rimelig fersk innen foto, men det synes sikkert. Pentax K200D 55 mm 1/500 f/8 ISO 1600 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Bildet ble overaskende bra på så høy iso! Liker utsnittet også Endret 16. mars 2009 av aR_ Lenke til kommentar
thorou Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg syntes fokuset på katten var kjempefint. Det passet veldig godt med en så uklar bakrunn også.... Fint bilde Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Merket ikke at du hadde høy ISO en gang! Likte uttrykket til katten. Noen skyer med støv var overhode ikke irriterende Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jo, kult bilde er det. Jeg drømte om katter i natt. Og om en dame som fjernet en klo som var i magen min.. med en slags magisk spray på en pumpeflaske. Jeg er et hundemenneske, har ikke katt. (årets merkeligste bildekritikk er herved levert.) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Høy ISO gjør ingernting. Sort-hvitt passer også. Men jeg kunne tenkt meg litt mer av pannen til katten; synes at kanten kommer litt for nærme øynene. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå