Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop - ny ati diver= sort skjerm

Anbefalte innlegg

Hei

Laptop: HP Pavalion DV5000

Var innom windows update, de hadde ny driver til skjermkortet ati express 200.

La den inn, rebotet, windows logo kommer opp, så blir den sort!

Samme skjer om jeg prøver safe boot valgene, eller last known config, wtf

Noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Laptop: HP Pavalion DV5000

Var innom windows update, de hadde ny driver til skjermkortet ati express 200.

La den inn, rebotet, windows logo kommer opp, så blir den sort!

Samme skjer om jeg prøver safe boot valgene, eller last known config, wtf

Noen som har noen gode forslag?

Hei

Sliter maks her nå, hvordan i all verden kan jeg ta back up av alle bilder som ligger inne på hd? Det er naboen sin pc, alt begynte med at hun fikk ny ipod, og maskinen frøs når hun koblet den til en av usb portene.

Ok, jeg skal være snill og gei, oppdaterer som nevnt win med b.la sp3. Fremdeles etter oppdateingene virker ingen av de 3 usb portene, dvs, 2 virker hvis jeg kobler til en mus, men kobler jeg til ipod eller en minnepinne fryser pc= reboot.

Prosjekt backup.

1. Starter laptop med norton ghost 14, starter "Tynn klient" starter "PcAnywhere" på min stasjonere, skriver inn ip til laptop, den connecter= her får jeg problem, Pcanywhere krever brukernavn og passord, dette har seff INGEN aav de 4 brukere på laptopen.

2. Booter laptop opp med Ubuntu Live cd, den finner med engang mine delte mapper på resten av nettverket, MEN den klarer ikke å "mounte" den eksisterende hd (jeg tenker hd krasj, booter opp min egen laptop med ubunu live, samme skjer der) klarer den ikke lese lokale NTFS partisjoner??? den leser jo de delte mappene på nettverket!

3. Prøvde å lage en BartPe win live cd, den starter opp, men logon bildet fryser etter en stund.

4. Prøvde å lage en Ultimate Win live cd, den starter opp, men logon bildet fryser etter en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...