Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 takk for alle svar, nå ble jeg veldig glad:) Får håpe han reagerer sånn, og syntes det er helt grei=) Letta* Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Neida. Du har ikke noe å bekymre deg for før du er i denne situasjonen her : http://www.youtube.com/watch?v=deBFYhTTM_c Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 nei er ikke noe problem det... er mange andre 18 årige jenter som er jomfru Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva er nå galt med det ? Jeg har en kamerat av meg som er 31 og fortsatt jomfru, damene kommer omtrent springende etter han , men han har ikke feid over en eneste en av de. Synes det faktisk er kult, folk begynner med sex når de føler seg klare, noen tidlig i livet og andre sent. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tror det ligger litt formye press på ungdommer nå tildags som gjør at de får følesen at det er meget rart å vere 17-18 år og enda er jomfru. Men er jo alltid meget barnslige folk ute i verda som mener du er helt merkelig som ikke har gjort det enda, men det er da du bare skal se på de og le;) Er helt normalt! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 når er du 18? hadde det vært meg ville jeg bare vært glad. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kan vell ha ett annet syn på saken fordiom:) Vet vertfall at det er mange ungdommer som har de tankene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg