Maxmeker Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Når jeg prøver å laste ned demoer fra wwww.spillverket.no/demoer så får jeg ikke laste torrent filen. Dette er hva jeg får : Internet Explorer cannot display the webpage Most likely causes: You are not connected to the Internet. The website is encountering problems. There might be a typing error in the address. Takker for svar Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Denne tråden var feilpostet i kategorien "PC-spill" og ble flyttet til riktig kategori; "Tilbakemeldinger til Spillverket.no". Emnetittelen ble og endret til noe mer beskrivende i henhold til våre retningslinjer. #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Emnetittelen er endret fra "Spillverket problemer :(" til "Får ikke lastet ned torrentfilene under demoseksjonen" Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Maxmeker Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Sorry for den.. Men er det noen som vet hvorfor jeg ikke får laste de ned? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Eg går ut frå at det har skjedd ein feil ved endring av namn på sida (Gamer.no->tek.no/hvaskaljeghete->Spillverket.no). Drift er tipsa om saka, så forhåpentlegvis blir det fiksa snart. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Berre for å ha det stadfesta så er denne funksjonen tatt ned. I følgje drift er det ikkje sikkert om, evt. når, denne tenesta kjem tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå