Br?stopp Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg sitter med Explorer 8(Norsk), og irriterer meg grønn over at ASK på en eller annen måte har sneket seg til en installasjon jeg ikke får fjernet. Jeg har satt Google som standardsøker, men når jeg skriver f.eks. harware.no uten www. foran, så duker ASK opp. Vanligvis har det aldri vært behov for å skrive www., men dette er nå tilfelle. Jeg har sjekket legg til/fjern programmer. Der kommer ikke ASK som avinstallering. Jeg har også sjekket Alternativer for interenett>Programmer>Administrer tillegg, men uten at det har resultert i noe. Jeg legger ved et screenshot, så kan dere se hvordan det ser ut. På forhånd takk for hjelpen. Endret 15. mars 2009 av BråStopp Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 har du installert winamp på pcen din? Fekk opp det samme på min pc, og var det under installasjon av winamp. Var det huka på velg ask som standar søkemotor. Fjerna det under nyinstallasjon av winmap og no kommer ikke ask opp. Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 har du installert winamp på pcen din? Fekk opp det samme på min pc, og var det under installasjon av winamp. Var det huka på velg ask som standar søkemotor. Fjerna det under nyinstallasjon av winmap og no kommer ikke ask opp. Hadde det enda vært så vel. Jeg har ikke installert Winamp. Ellers skal du takk for forslaget. Paal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå