kasamo2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg bruker den i venstre hånda...Høyre HELT! feil:P Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er høyrehendt, bruker kniv i høyre hånd og gaffel i venstre. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg er akkurat lik som deg. Høyrehendt og likevel har jeg gaffelen i høyrehånden. Du er ikke alene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Spiser man mat som man ikke trenger kniv har jeg gaffelen i høyrehanda. Bruker jeg kniv er selvfølgelig gaffelen godt plassert i venstre hånd. Dette beskriver meg selv. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Heime skjerer eg opp maten som ikkje kan delast opp med gaffel, og det som kan delast med gaffel tek eg etter kvart. So legg eg frå meg kniven og held gaffelen i høgre handa. Hadde det vore sosialt akseptert å ete på denne måten hadde vi nok spart mykje tid. Når eg et andre stader eller i fint lag held eg gaffelen med venstre og kniven i høgre. Det er frustrerande å måtte ete slik. Endret 20. mars 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skjærer med kniven i høyrehånda, og når jeg skal spise, bytter jeg om og spiser med gaffelen i høyrehånda. Me tooooo.. best. Spis også sånn. Kan til nøds ha gaffelen i venstrehånd, men det føles bare ikke rett ut. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er venstrehendt og bruker gaffelen i høyre hånd. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har gaffelen i venstrehånda. Lenke til kommentar
hanzen1337 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hehe, har den i høyre hånda ja.. men når jeg trenger kniven så bytter jeg til venste ! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Av en eller annen grunn så har jeg alltid holdt gaffelen i høyrehånden og kniven i venstre. Jeg er høyrehendt. Får ofte 'kjeft' for dette, men hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 jeg er også høyrehendt, men holder gaffelen i høyrehånda. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Samme her, høyrehendt, og gaffel i høyrehånda. Aldri møtt noen som gjør det samme. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvis jeg spiser mat med bare gaffel, holder jeg gaffelen i høgrehanden. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jeg og spiser med gaffelen i høyrehånda! Det er klart best! Og så spiser jeg med albuene høyt i været ^^ EDIT: Jeg er dog venstrefotet da, kanskje det har betydning Endret 26. mars 2009 av Technology Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skjærer med kniv i høyre, og gaffel i venstre. så legger jeg ifra meg kniven, og spiser med høyre. ganske upraktisk egentlig.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ja. Jeg synes det er merkelig mange på dette forumet som ikke gadd å lære seg å spise maten på den enkleste måten/rette måten. Når du er keivhendt er det naturlig nok å gjøre motsatt, men stort sett burde det ikke være så vanskelig og bruke venstrehånden til og bruke en gaffel, snarere omvendt. Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg holder også gaffelen i høyre, og kniven i venstrehånd.. Godt at vi er flere Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skjærer med kniven i høyrehånda, og når jeg skal spise, bytter jeg om og spiser med gaffelen i høyrehånda. melder meg på denne jeg Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Oooh, er det et slags nerde fenomen dette her? Gjør foresten akkurat det samme selv, er høyrehendt men har gaffelen i høyre hånd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg holder også gaffelen i høyre, og kniven i venstrehånd.. Godt at vi er flere x2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå