Gå til innhold

Har du også gaffelen i høyrehånda?

Anbefalte innlegg

Jeg er høyrehendt og har gaffelen i høyrehånda fordi det eneste jeg bruker kniven til er å skjære, og det klarer jeg fint med venstrehånda. Har enda ikke truffet noen som gjør det samme, når jeg var liten ble jeg alltid fortalt at jeg måtte ha kniven i høyre fordi jeg var høyrehendt, men det ble bare stress med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er spesiell, er høyrehendt og holder gaffelen med venstrehånda. Aner ikke hvorfor jeg gjør det. Sikkert fordi jeg blir en jævel på å kutte med den rette hånda at jeg har lagt til meg denne vanen.

Det er jo ikke spesielt da. Det er jo det som er det mest vanlige. Du holder gaffelen med venstrehånda og kniven i høyrehånda, slik er det for meg også :) Det er ikke veldig spesielt!

Lenke til kommentar
Jeg er spesiell, er høyrehendt og holder gaffelen med venstrehånda. Aner ikke hvorfor jeg gjør det. Sikkert fordi jeg blir en jævel på å kutte med den rette hånda at jeg har lagt til meg denne vanen.

Det er jo ikke spesielt da. Det er jo det som er det mest vanlige. Du holder gaffelen med venstrehånda og kniven i høyrehånda, slik er det for meg også :) Det er ikke veldig spesielt!

Hysj da, liker å leve i den tro. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...