Bruktbilen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg er høyrehendt og har gaffelen i høyrehånda fordi det eneste jeg bruker kniven til er å skjære, og det klarer jeg fint med venstrehånda. Har enda ikke truffet noen som gjør det samme, når jeg var liten ble jeg alltid fortalt at jeg måtte ha kniven i høyre fordi jeg var høyrehendt, men det ble bare stress med det. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 jeg har den også i høyere. Mye bedre:) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Highfive Bruktbilen, jeg er som deg. Noe annet er helt unaturlig for meg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 jeg har alltid gjort det, så lenge jeg har brukt bestikk;) Lenke til kommentar
793 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skjærer med kniven i høyrehånda, og når jeg skal spise, bytter jeg om og spiser med gaffelen i høyrehånda. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har gaffelen i venstrehanda, men det blir det samme, for jeg er venstrehendt Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg er spesiell, er høyrehendt og holder gaffelen med venstrehånda. Aner ikke hvorfor jeg gjør det. Sikkert fordi jeg blir en jævel på å kutte med den rette hånda at jeg har lagt til meg denne vanen. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Samme som TS her. Er høyrehendt, og har bestandig holdt gaffelen i høyre hånd. Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg er spesiell, er høyrehendt og holder gaffelen med venstrehånda. Aner ikke hvorfor jeg gjør det. Sikkert fordi jeg blir en jævel på å kutte med den rette hånda at jeg har lagt til meg denne vanen. Det er jo ikke spesielt da. Det er jo det som er det mest vanlige. Du holder gaffelen med venstrehånda og kniven i høyrehånda, slik er det for meg også Det er ikke veldig spesielt! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Fint å se at det er flere som bryter "reglene" . Endret 15. mars 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) the power of the høyre hånd Høyrehendt og har gaffelen i høyre hånd! Endret 15. mars 2009 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg er spesiell, er høyrehendt og holder gaffelen med venstrehånda. Aner ikke hvorfor jeg gjør det. Sikkert fordi jeg blir en jævel på å kutte med den rette hånda at jeg har lagt til meg denne vanen. Det er jo ikke spesielt da. Det er jo det som er det mest vanlige. Du holder gaffelen med venstrehånda og kniven i høyrehånda, slik er det for meg også Det er ikke veldig spesielt! Hysj da, liker å leve i den tro. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Skjærer med kniven i høyrehånda, og når jeg skal spise, bytter jeg om og spiser med gaffelen i høyrehånda. Me tooooo.. best. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Høyrehånda er best til alt, inkludert til å holde gaffelen! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Høyrehånda er flink til å holde ting den. Generelt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg har gaffelen i venstrehanda, men det blir det samme, for jeg er venstrehendt Samme her Endret 15. mars 2009 av Atzz Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Spiser man mat som man ikke trenger kniv har jeg gaffelen i høyrehanda. Bruker jeg kniv er selvfølgelig gaffelen godt plassert i venstre hånd. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er venstrehendt, men bruker høyrehånda til gaffelen. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Huff, dere er alle ufyselige barbarer! Gaffelen skal holdes med VENSTRE hånd. Fordi kuverten blir dekket opp med kniv på høyre side og gaffel på venstre side. Glasset skal også være på høyre side, men dere bruker vel venstre hånd på det også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå