Gå til innhold

Får ikke SLI til å funke ordentlig, trur jeg? 8800GTS 320

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg har nettopp skaffet meg et extra 8800GTS 320 kort sånn at jeg kunne kjøre SLI,

Koblet til kortet, satt på den dingsen som skal være over begge korta, starta opp og instalerte drivern på nytt og satt på SLI modus i Nvidia controll panelet.

Problemet er at jeg får ikke noe mer ytelse i spill liksom, ikke noe mere Fps og samme score i 3dmark06 som med et kort.

Any ideas?

Hardware:

Amd Athlon 6000+ 3.0Ghz X2

Asus M2N-SLI

Corsair Value S. PC4200 3Gig

Apevia 680W PSU

Og da 8800GTS 320 Korta, ene kortet er ifra XFX og andre ifra Gainward

Endret av chris-rune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pjååch! E kortan klin peise fuckins lik sjøl om eine e fra XFX og det andre Gainward?

Ja, kanskje det er anna clockehastighet men d skal ikke ha noe å si, har skiftet plass på korta anyways og ingen forskjell

Prøvd å googla om du finn noen andre med samme problem, eller noen andre som faktisk har fått tell å kjøre SLI på et XFX og et Gainward kort?

Off Topic: Null vits i å gjøre et forsøk på å skrive reint bokmål om du blande inn SMS språk ^^

Lenke til kommentar
Har googlet mye og ikke funnet noen med samme som meg.

Og ja har en kompis som kjører et gainward og XFX 8800GTS korta og d funker fint.

Kjempe mye sms språk? eneste er "d" istede for "det" wow

Har null greie på SLI men ka med driveran? Har du samme driver på begge kort, og har detta kanskje ei betydning? SMS-språk og unødvendig orddeling FTL :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...