hakongram Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som vet om et program alla subtitle workshop hvor man kan fikse undertekster som ikke er i sync med filmen ? Har en del filmer i .mkv format som jeg har funnet undertekster til, men ikke alle som er plassert riktig, så vil gjerne fikse dette. Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Aegisub Bruker det selv. Tror det funker fint til formålet ditt. Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 De fleste medieavspillere kan endre timingen på tekstene i "real-time". (Forskyve teksten fremover eller bakover i tid.) Kjekt hvis du ikke skal endre noe spesifikt i teksten. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ja, er klar over det...men på et par filmer så går teksten litt ut av sync etter en stund igjen selv om jeg setter den i sync fra begynnelsen...fikk subtitle workshop til å funke, trengte ffdshow innstallert...kjører vanligvis media player classic home cinema til 1080p filmer, så derfor jeg ikke hadde noen codec's innstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå