torkildarnt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 mulig dette er på sidelinjen, men jeg prøver allikevel! jeg har et trådløst multimodem zyxel p2602hwt i andre etasje, og skal i første etasje koble til en panasonic blue ray til det trådløse nettet. jeg har kjøpt en cnet cwa 854ht. men er dårlig i engelsk og greier ikke å sette dette opp. det jeg vil er å få bedre styrke på det trådløse og koble til bluray . er det noen som kan hjelpe meg med å stille inn cnet slik at det virker? ? hilsen torkild Nybegynner Innlegg: 20 Registrert: 18/03/2007, 21:55 Privat melding Lenke til kommentar
Colb Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette inlegget hjelper deg nok lite, men tviler på at det vil funker serlig bra, har selv prøvd å streame blueray gjennom trådløst nettverk, men hakker noe forferdelig. Lenke til kommentar
torkildarnt Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Dette inlegget hjelper deg nok lite, men tviler på at det vil funker serlig bra, har selv prøvd å streame blueray gjennom trådløst nettverk, men hakker noe forferdelig. takk for svar, hensikten er ikke å streame, men å koble til blueray slik at den laste ned oppdatteringer og ekstra ting til filmer. Endret 15. mars 2009 av torkildarnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå