Gå til innhold

Slank og liten mobil

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en slank mobil som ikke nødvendigvis må ha mer enn de grunnleggende funksjonene.

Jeg hadde en tidligere en Sony Ericsson W880i som jeg mistet og trivdes veldig godt med. Ser etter noe liknende. Eller så vurderer jeg å kjøpe meg W880i igjen.

Det viktigeste er at den er slank.

Har et budsjett på 2000-3000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei!

Jeg er på jakt etter det samme som deg, men har vel snart innsett at slaget er tapt. Produsentene er stort sett mest opptatt av å stappe telefonene full av dilldall ikke alle har bruk for (som meg), og dermed blir ikkke mobilene små nok.

Henviser til min tråd (en uke eller to gammel); https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1078755

Har vel egentlig falt på SonyEricsson T330, evt. den nye Samsung S5230, men jeg har ikke sett denne i virkeligheten, og er dermed litt usikkert om hvor liten/stor den faktisk er. Den er iallefall 11,3mm tykk.

Lenke til kommentar

W880i er fortsatt en fin telefon, og er du ikke redd for at den er låst får man den til rundt tusenlappen rundt om i Oslo :)

Ellers er det en del annet som kan passe:

Nokia 5310 XpressMusic (ulike fargealternativer, som helsvart og helhvit)

nokia-5310-pink.jpg

Nokia E51, har fått mye god god kritikk

nokia-e51-002.jpg

Samsung L700

samsung-l700-01.jpg

Nokia 6500 Classic

i_375580.564x364!.jpg

Sony Ericsson T700

se-t700-1.jpg

Endret av genser
Lenke til kommentar

Vil personlig ikke anbefale F480. Dårlig grensesnitt, dårlig responsivitet, for høy pris.

KF750'en derimot er flott mobil for en som primært ønsker design, men bør prøves i butikk før man kjøper, da touchknappene gjerne er elsk eller hat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...