Gå til innhold

Rasende billig Nikon-tilbehør på scandinavianphoto.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du sa de foreslo 12-24, det er et DX-objektiv med største blender f/4. 14-24 er langt bedre, faktisk det aller beste alternativet i området for småbildeformat, uansett system. Men jeg ville foretrukket 17-35 pga brennviddeomfanget, som passer meg mye bedre. Optisk er 14-24 bedre...

Beklager så mye, det var jeg som skrev feil!!! De foreslo 14-24... Da skjønner jeg utmerket godt skepsisen din!

Fikk for øvrig pakka i dag, alt i skjønneste orden, godt pakket inn :)

Elsker ladere med mange lamper...

TC14eII (som jeg også bestile) på D90'en med 70-200 var ganske kult! Ser omtrent porene på nebbet til pippipene utenfor :D 420mm f/4 rocks! Var nesten litt nedtur å sette den på D700.

Lenke til kommentar

Hei

Prisene på Nikon varier mye fordi valutaendringene har gjort at de som ikke selge så mye sitter med gamle lagre og derav med gamle priser.

Nå når Euro kontra Nok bedrer seg vil de norske aktørene raskt bedre seg mot de svenske.

Når det gjelder lader var denne feilpriset og rettet i pris til et fornuftig nivå. Batteri er også justert ned i dag fordi NOK mot Euro har styrket seg siden NyttÅr. Vi ser nå fortløpenede på endringer på Nikon tilbehør fremover som jevner ut prisnivået.

Uansett så har du gjort en kjempehandel fordi de prisene du har betalt ligger godt under norsk nettopris.

Roar Sandvik

FotoVideo Norway AS

Lenke til kommentar

Roar, fantastisk flott at du engasjerer deg (og favorittsjappa mi) på dette forumet! Det gir meg virkelig en god følelse, både som kunde, og også som mer enn alminnelig nettinteressert.

Takk for informasjon om prismekanikkene også; det skal bli en gledens dag når/om prisene på high-end-utstyret kryper litt nedover igjen. De siste måneders, og ikke minst siste dagers prisløft skal bli godt å se reversert, dersom det ligger i kortene. For oss amatører med mere utstyrstrang enn vett eller fotokunnskaper blir det fort til at vi må være litt prisbevisste.

Skulle inn på Scandinavian Photo for å bestille med 24-70-linsa, som jeg vet de hadde til 11.600,- i uka som var, men sannelig var den utsolgt, og stod nå i bestilling til ca 12.800,- :( Så det er fler som smaker valutafluktuasjonene, ser det ut til.

Selger du den til 12', så har du en kunde klorende på døra i morgen, Roar ;)

Er det slik at FotoVideo fremdeles handler inn i euro? Var det ikke det som var spøkelset som nærmest innhentet dere en tid tilbake? Men den er kanskje uansett mer forutsigbar enn dollaren. Det må være vrient å drive butikk når en svak dollar automatisk fører til stor parallellimport!

Igjen; setter kjempepris på responsen. Stor stjerne i boka!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...