SuperMorten Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Fant ut at waterchill ligger på 41dB på 12V og det er jo alt for mye!!! Noen som har peiling på hvor mye den bårker i 7V? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 GPU Og Chipset kjøler er på vei til 3DFxcool.no de ble sendt fra Asestek igår vistnok. for de det intresserer da. mer her Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Nå har www.3dfxcool.no satt ned prisen sin til 1559..... Men no ser det ut som dei har tatt vekk den katoden som du kunne fått med... Da blir det ikkje so billig i forhold til www.databutikken.com/no som selger for 1381 og www.microplex.no som selger for 1395.. No har jo microplex det berømte gebryet sitt. So databutikken er nok det beste alternativet enda...... 3dfxcool MÅ sette ned prisen meir Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Er det noen som veit hvor mye den bråker? og om den passer på mitt hovedkort? Har ikke skruehull rundt socket'en fordi det er et veldig gammelt HK med SDRAM. et asus a7v133-vm med en XP1700+ @ 1900+ heh. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Kor heit blir det med ein XP2500(barton) IKKJE KLOKKA på waterchill? Eg er heilt noob, har aldri bygd ein data før, trur dere eg greier å sette opp det der waterchill greiene i dataen? Kor mange db er det på den vifta? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 tror du klarer å sette det opp ja Var ikke så vanskelig, slangene var litt stive. Vet ikke hvor varm den blir vil tippe 35-40 grader. Lenke til kommentar
cow Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Kor heit blir det med ein XP2500(barton) IKKJE KLOKKA på waterchill?Eg er heilt noob, har aldri bygd ein data før, trur dere eg greier å sette opp det der waterchill greiene i dataen? Kor mange db er det på den vifta? min ligger på 27-30 og 4-5 grader mer når j har klokkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå