Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 ... at fokuset er satt på noe annet enn at vi kødder ... Det burde hete ha i fokus, ikke ha fokus på noe. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 \ Feil. Ingen gutter vil ha jenter som venn. Gutter vil enten ha deg som dame/ff eller ingenting. Punktum Haha, i så tilfelle har jeg en god del venner som sjuler noe vesentlig for meg, og det må jeg si jeg tviler på. Vel.. Du har ikke en eneste venn i kategorien hankjønn (unntakene er de homofile) som ikke har fantasert om å ligge med deg. Brorparten av dem hadde ligget med deg om forholdene lå til rette ofr det. så _kan_ det hende at en av dem ser vedien av å ikke ha sex, men bare vennskap, med deg. Må si meg enig her. Om en kar gidder i det hele tatt å konversere med et hunkjønn så er det nesten alltid en baktanke. Har til gode å se en eneste kompis som gidder å ha jente"venner", og ikke heller bare vil ligge med hele gjengen Lenke til kommentar
Capria Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vel.. Du har ikke en eneste venn i kategorien hankjønn (unntakene er de homofile) som ikke har fantasert om å ligge med deg. Brorparten av dem hadde ligget med deg om forholdene lå til rette ofr det. så _kan_ det hende at en av dem ser vedien av å ikke ha sex, men bare vennskap, med deg. Må si meg enig her. Om en kar gidder i det hele tatt å konversere med et hunkjønn så er det nesten alltid en baktanke. Har til gode å se en eneste kompis som gidder å ha jente"venner", og ikke heller bare vil ligge med hele gjengen Uff, dere skuffer meg gang på gang Nåvell, jeg skal ikke si at jeg aldri har fantasert om kompiser, men jeg tror ikke jeg kunne tenkt meg å pult alle sammen. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Må si meg enig her. Om en kar gidder i det hele tatt å konversere med et hunkjønn så er det nesten alltid en baktanke. Har til gode å se en eneste kompis som gidder å ha jente"venner", og ikke heller bare vil ligge med hele gjengen Er jeg unormal da, siden jeg gjerne snakker med jenter uten å ville komme ned i buksa på dem? Si det sånn, det finnes jenter du gjerne tar med bak hjørnet, og det finnes jenter du helst bare prater med. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ja de stygge, går helt fint ann å ha jentevenner som du ikke regner med å få noe mer en vennskap av, men skal ikke si at jeg hadde blånekta heller akkurat om forholdene lå til rette. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Uff, dere skuffer meg gang på gang Nåvell, jeg skal ikke si at jeg aldri har fantasert om kompiser, men jeg tror ikke jeg kunne tenkt meg å pult alle sammen. Vel. En mann kan godt snakke om "de nære ting" og være dønn seriøs og tilstede i den samtalen. Men gir du han muligheten så får du deg noe samtidig. Menn er _veldig_ enkle sånn sett Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Uff, dere skuffer meg gang på gang Nåvell, jeg skal ikke si at jeg aldri har fantasert om kompiser, men jeg tror ikke jeg kunne tenkt meg å pult alle sammen. Vel. En mann kan godt snakke om "de nære ting" og være dønn seriøs og tilstede i den samtalen. Men gir du han muligheten så får du deg noe samtidig. Menn er _veldig_ enkle sånn sett Det er jeg faktisk helt enig i, men noen klarer å ha jentevenner, uten å ha baktanker Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Feil. Ingen gutter vil ha jenter som venn. Gutter vil enten ha deg som dame/ff eller ingenting. Punktum For et imponerende dumt utsagn. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det kan jo hende han bare prøver å være hyggelig? Du sier jo han er grei, og han vet at du liker ham(?), og vil ikke såre deg. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Feil. Ingen gutter vil ha jenter som venn. Gutter vil enten ha deg som dame/ff eller ingenting. Punktum For et imponerende dumt utsagn. ¨ Ja, sorry for det utsagnet.. Pleier ikke å være på flasken på søndager, men har du fri på mandagen såå Men mange gutter er sånn at de ikke er ute etter jenter bare som venner, men at det ligger baktanker bak det.. Men så er det også en god del gutter som faktisk vil ha, og liker å ha, jentevenner.. Jenter er veldig gode å snakke med viss noe går til helvette Endret 17. mars 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Feil. Ingen gutter vil ha jenter som venn. Gutter vil enten ha deg som dame/ff eller ingenting. Punktum Jeg håper virkelig du ikke er seriøs nå. Jeg har noen gode venniner, og rent fysisk er de tiltrekkende, men jeg liker de kun som venner. Og til trådstarter. Han liker deg som en venn, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Jeg vil si det på denne måten. Gutter og jenter som er venner, men flørter konstant så er ihvertfall gutten interesert i jenta. Ofte er det sånn at en av dem har en kjæreste sånn at det ikke vil skje noe. Jeg har en venninne som er slik, og ja jeg liker henne. Jeg antar at hun liker meg siden hun bruker mye tid på meg, gir meg en del komplimenter og bruker mye berøring. Samt at hun vil treffe meg på fritiden. Hun har desverre kjæreste, og det ville vært slemt mot kjæresten hennes å bli sammen med meg. Han er også en veldig snill og hyggelig type. Jeg har to venninner til på skolen som jeg ikke er tiltrukket av. Hun ene har jeg aldri tenkt seksuelle tanker over, men jeg tror ikke jeg hadde sagt nei til henne. Hun andre ville jeg ha sagt nei til fordi jeg er ikke tiltrukket av henne i det hele tatt. De ønsker jeg bare som venner, og hvis noen av de hadde sagt at de liker meg ville jeg ha blitt veldig forbauset. Ergo, det går ann å ha jentevenner. Endret 18. mars 2009 av Camlon Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirret_* Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Og til trådstarter. Han liker deg som en venn, ikke noe mer. Noen tips til hvordan vi kan bli bedre kjent, da? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirret_* Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 For min del kan man aldri få for mange venner ^^ Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Feil. Ingen gutter vil ha jenter som venn. Gutter vil enten ha deg som dame/ff eller ingenting. Punktum For et imponerende dumt utsagn. ¨ Ja, sorry for det utsagnet.. Pleier ikke å være på flasken på søndager, men har du fri på mandagen såå Men mange gutter er sånn at de ikke er ute etter jenter bare som venner, men at det ligger baktanker bak det.. Men så er det også en god del gutter som faktisk vil ha, og liker å ha, jentevenner..(Jenter er veldig gode å snakke med viss noe går til helvette) Det jeg har satt i parantes er sant som det holder! For jenter åsså! Hvis noe går til helvette er det best å snakke om det med det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Gjest en annen jente Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva er tegn som tyder på at en gutt bare vil være venn da? Jeg er også interessert i en gutt, han spør ofte om vi skal finne på ting, han gir meg komplimenter om hvordan jeg ser ut og lurer til seg en klem her og der selv om han er sjenert. Har lyst til å kysse han, men så lurer jeg litt på akkurat dette med om noen gutter kun vil være venner. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hva er tegn som tyder på at en gutt bare vil være venn da? Jeg er også interessert i en gutt, han spør ofte om vi skal finne på ting, han gir meg komplimenter om hvordan jeg ser ut og lurer til seg en klem her og der selv om han er sjenert. Har lyst til å kysse han, men så lurer jeg litt på akkurat dette med om noen gutter kun vil være venner. Det er noen ting du kan legge merke til. Hvis du er sammen med han og andre veninner av han. Hvem er det han gir mest oppmerksomhet? Du kan også legge merke til dette når dere snakker i grupper generelt. Hadde han sett på deg som en venn ville han ikke gi deg masse mer oppmerksomhet enn resten av gruppen. En annen ting er om han ser på deg mer enn hva du ville tenkt fra en venn. Når du smiler til han, smiler han tilbake. Bruker han mye berøring, så er det også et tegn. Det å vise mye interesse med å henge sammen med deg er også et tegn. Jeg antar at hvis han ikke gjorde en del ting jeg nevnte her, så ville du ikke ha trodd at han er interessert. Dermed, så er det bare å kjøre på. F.eks. inviter han hjem til deg selv og finn et sted dere kan være alene. Det er mye lettere å ekskalere hjemme enn på offentlige steder. Lykke til. Endret 29. mars 2009 av Camlon Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva er tegn som tyder på at en gutt bare vil være venn da? Jeg er også interessert i en gutt, han spør ofte om vi skal finne på ting, han gir meg komplimenter om hvordan jeg ser ut og lurer til seg en klem her og der selv om han er sjenert. Har lyst til å kysse han, men så lurer jeg litt på akkurat dette med om noen gutter kun vil være venner. Han vil i alle fall ligge med deg. Om han vil ha et seriøst forhold vet en ikke før en har tatt en sjangs. (Dvs hatt sex). Hvorfor folk legger så vanvittig mye i det å ha sex er forresten beyond me... Lenke til kommentar
Gjest en annen jente Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det er noen ting du kan legge merke til. Hvis du er sammen med han og andre veninner av han. Hvem er det han gir mest oppmerksomhet? Du kan også legge merke til dette når dere snakker i grupper generelt. Hadde han sett på deg som en venn ville han ikke gi deg masse mer oppmerksomhet enn resten av gruppen. En annen ting er om han ser på deg mer enn hva du ville tenkt fra en venn. Når du smiler til han, smiler han tilbake. Bruker han mye berøring, så er det også et tegn. Det å vise mye interesse med å henge sammen med deg er også et tegn. Jeg antar at hvis han ikke gjorde en del ting jeg nevnte her, så ville du ikke ha trodd at han er interessert. Dermed, så er det bare å kjøre på. F.eks. inviter han hjem til deg selv og finn et sted dere kan være alene. Det er mye lettere å ekskalere hjemme enn på offentlige steder. Lykke til. Han er veldig sjenert, og prater aldri med andre jenter hvis vi er sammen med andre. Når jeg smiler, så smiler han tilbake. Og han er hjemme hos meg 2-3 ganger i uka,og når vi sitter i sofaen så sitter han nesten oppå meg. jEg ga vel kanskje meg selv svar på spørsmålet mitt. Kanskje Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Han er veldig sjenert, og prater aldri med andre jenter hvis vi er sammen med andre. Når jeg smiler, så smiler han tilbake. Og han er hjemme hos meg 2-3 ganger i uka,og når vi sitter i sofaen så sitter han nesten oppå meg. jEg ga vel kanskje meg selv svar på spørsmålet mitt. Kanskje Jeez, denne er jo ferdigscora for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå