Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor ignorer han meg?

Gjest Guest_Forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Forvirret_*

Det er en gutt jeg har spurt om å bli med ut en gang, og han sa nei, men vi holder enda kontakten. Vi snakker sammen, men hver gang det blir alvorlig eller at fokuset er satt på noe annet enn at vi kødder, ignorer han meg. Han overser det jeg sa, og snakker eller får øyekontakt og går til noen andre. Hvis det er SMS eller facebook, svarer han bare ikke. Er han ukomfortabel når det blir alvorlig?

Jeg er utrolig forvirret!

Hva feiler det ham/meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er nok ikke intressert ja. Selv har jeg på en måte vært slik mot en jente jeg kjenner. Grunnen til at jeg kødder mye med henne men aldri blir med ut (eller noe seriøst) er fordi jeg rett og slett bare ønsker henne som en venninne.

Lenke til kommentar
Det er en gutt jeg har spurt om å bli med ut en gang, og han sa nei, men vi holder enda kontakten. Vi snakker sammen, men hver gang det blir alvorlig eller at fokuset er satt på noe annet enn at vi kødder, ignorer han meg. Han overser det jeg sa, og snakker eller får øyekontakt og går til noen andre. Hvis det er SMS eller facebook, svarer han bare ikke. Er han ukomfortabel når det blir alvorlig?

Jeg er utrolig forvirret!

Hva feiler det ham/meg?

Han vil ha deg som en venn, punktum! Men han er ikke idiot og fprstår at du vil ha mer. Derfor viker han unna når ting beveger seg mot sex, samliv og følelser og sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirret_*

Han er grei, litt rar, ganske utadvendt med dem han kjenner.

Med dem han ikke kjenner vet jeg ikke riktig. Han kjenner vel så og si alle.

Jeg spurte ham på biffit i dag "Du gjør? :)?" og han svarte ikke, selv om han var pålogget.

Er det et dårlig tegn?

Masterofcolours: vi er begge 13.

Lenke til kommentar

Hva feiler det ham/meg?

Han vil ha deg som en venn, punktum! Men han er ikke idiot og fprstår at du vil ha mer. Derfor viker han unna når ting beveger seg mot sex, samliv og følelser og sånn.

Feil. Ingen gutter vil ha jenter som venn. Gutter vil enten ha deg som dame/ff eller ingenting. Punktum

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirret_*

Det er ofte han som tar initiativ til å begynne en liten samtale.

Han prøver ofte å imponere, og si morsomme ting. Det hender han tar opp gamle ting han har sagt som jeg har ledd av. Det som forvirrer meg i det hele er at hvis jeg spør ham "sup?" eller liknende, virker han avvisende. Men jeg får vel bare innse at han kanskje bare er høflig eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Feil. Ingen gutter vil ha jenter som venn. Gutter vil enten ha deg som dame/ff eller ingenting. Punktum

Er det bare eg som er trøtt og ikke fatter ironien eller er det du som har vart på drua?

Helt klart at gutter vil ha jentevenner!

Endret av KNB
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirret_*
OT

Imponerende språk til å være 13 år. Trodde det bare var lolz og k9z på hele gjengen.

Jeg er en av de få som ikke fjortis? ;)

Lenke til kommentar
\

Haha, i så tilfelle har jeg en god del venner som sjuler noe vesentlig for meg, og det må jeg si jeg tviler på.

Lenke til kommentar
\

Haha, i så tilfelle har jeg en god del venner som sjuler noe vesentlig for meg, og det må jeg si jeg tviler på.

Vel.. Du har ikke en eneste venn i kategorien hankjønn (unntakene er de homofile) som ikke har fantasert om å ligge med deg. Brorparten av dem hadde ligget med deg om forholdene lå til rette ofr det. så _kan_ det hende at en av dem ser vedien av å ikke ha sex, men bare vennskap, med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...