morgan_kane Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 hei. har en hp compaq 6715b som jeg tror jeg har en ødelagt USB port på. det vil si at musa hopper når jeg rører på den. det er en razer copperhead. tester musen på en annen PC nå og alt ser ut til å fungere. Det fine med PCen er at IT ansvarlige på skolen har på en eller annen måte greid å blokkere alt av innstalasjoner på PCen så jeg er fint nødt til å bruke den USB porten. Hva er det som kan være galt med USB porten? kjører musen på høyeste Mhz hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hva er det som kan være galt med USB porten? kjører musen på høyeste Mhz hvis det har noe å si. Er neppe en god idé å kjøre max når pekeren hopper. Prøv å variere pekehastigheten og pekepresisjon av/på. Anbefaler å sjekke på hjemmesiden til HP om drivere og BIOS er rimelig oppdaterte, evt. om museprodusenten har noe å bidra med. Det er tydeligvis en jobb for IT-ansvarlig i ditt tilfelle, men oppdateringer retter ofte på slike feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå