RIP Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 jeg fant hw.no når jeg hadde fått meg "bredbånd" gikk igjennom de fleste sidene jeg kunne tenke på... også fant jeg overklokking.no, som jeg likte - var på den siden hele tiden, men posta ikke så mye, bare leecha info og etter en stund regga jeg meg, og så begynte jeg å lese på lyddelen også søppel :=) jeg var med på #hw.no @ unet før jeg begynte å poste søppel, og den dag i dag poster jeg kun seriøse søppel poster om 5 dager er det akkurat 1 år siden jeg regga meg Lenke til kommentar
irneh Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 gjennom min lillebror Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 en gang i slutten av november 2002 så jeg på et produkt på komplett. Der så jeg at en side kalt hardware.no hadde testet produktet. Javel tenkte jeg. Får vel se hva de sier om produktet da. Så så jeg på forsiden og tenkte at dette var da en perfekt side for meg. *lagrer den som favoritt*. Vips jeg ble vist hengende her jeg Omtrent et halvt år senere ble jeg med i amotor og siden har jeg vært der også Edit: 12. Desember fant jeg ut at forumet kunne være noe å bli registrert hos. Voila, her ble jeg også Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 hmmm... husker nesten ikke, som om hw.no har vært min bestevenn siden jeg ble født... WAIT! it's all comming back to me! Surfa innom Hw.no når den var svart og grønn, så på tester og sånt, som fikk meg til å kjøpe en k6-2 500mhz, 64SD-ram og 11gig HD (er ikke sikker når dette var, men da var dette en HARDCORE pc!). Men når hw.no fikk den nye designen, var det "tiltrekkende" å være på hw.no... Så jeg tipper rundt når hw.no fikk den nye designen på sida fra den svarte og grønne designen... (som var litt... Motbydelig) Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 en gang i slutten av november 2002 så jeg på et produkt på komplett. Der så jeg at en side kalt hardware.no hadde testet produktet. Javel tenkte jeg. Får vel se hva de sier om produktet da. Så så jeg på forsiden og tenkte at dette var da en perfekt side for meg. *lagrer den som favoritt*. Vips jeg ble vist hengende her jeg Omtrent et halvt år senere ble jeg med i amotor og siden har jeg vært der også Edit: 12. Desember fant jeg ut at forumet kunne være noe å bli registrert hos. Voila, her ble jeg også samme her Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 'Oppdaget' vel HW.no en gang i år 2000 mener jeg å huske, muligens før, men det er jeg ikke sikker på. Uansett så ventet jeg hvertfall med å registrere meg til den 14 Februar 2001 - et valg jeg IKKE angrer på Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Fikk vite om hw.no i desember 2002 av noen i klassen min. men siden då har eg for et meste vært på gamer.no Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 jeg har hørt at hw.no forumet er det tredje største i verden...hvor finner man slike oversikter? Seriøst??? hvem er størst da??? :o Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg oppdaga hw.no når faren til en kamerat av meg brukte brukt marked, og prisguiden, prisguiden er forresten kjempe kjekk å ha Jeg og Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 jeg har hørt at hw.no forumet er det tredje største i verden...hvor finner man slike oversikter? Seriøst??? hvem er størst da??? :o tror det er et japansk et eller noe. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 jeg har hørt at hw.no forumet er det tredje største i verden...hvor finner man slike oversikter? Seriøst??? hvem er størst da??? :o tror det er et japansk et eller noe. så... Hw.no forumet er 3. størst?? shiet! /me klapper seg selv, og alle andre på skuldern "bra jobba" Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 så... Hw.no forumet er 3. størst?? shiet! dette hva jeg vet, ja.Merk at det er blant phpbb forumene. Finnes mange forum som er større, men de bruker ikke phpbb. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Vi er det 3 største PHPBB forumet i verden ja, desverre så er det ikke så mange PHPBB foraer i denne størrelsen da det rett og slett ikke er designet for en slik størrelse. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jeg var tilfeldig inne på overklokking.no og havnet faktisk på forumet med en feil. og etterpå så har jeg hodlt meg til overklokking.no/hardware.no og forumet Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Skal vi se... *tenke* Vel, jeg fant vel ut om overklokking.no etter å ha lest en artikkel om casemodding i et magasin, og klarte etterhvert å snumle meg inn på hw.no foraet. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg stilte en kompis av meg så mange sprsml at han til slutt sa: "gå inn på www.hardware.no" Der er det flere som kan svare. Lenke til kommentar
zed Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg tror jeg fant nettstedet etter at jeg fant irc-kannalen. Først hang jeg på irc-kannlen i ca et halvt år så fant jeg forumet. Har aldri brukt nettsiden egentlig, bare søppelforumet. Prater mest på irc da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Såg ein kamerat som var innpå.. Originalt! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 søkte etter noe på kvasir, så kom jeg hit. registrerte meg lenge etterpå etter at jeg hadde vært en "titter" i lang tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå