Endre Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Har svart på en lik tråd, men kan vel gjenta det jeg skrev. Så adressen i et pc-blad for lenge siden, tror det var Hjemme-pc. Der stod det om den kjekke prisguiden her. Det var faktisk før jeg hadde pc. Lenke til kommentar
Yogurt Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det startet med at jeg brukte prisguiden. Seinare lese eg litt runt og fann forumet.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Søkte på Google etter gratis ringetoner til min T720, og plopp kom det opp noe greier (husker ikke helt, men...) om noe forum og ting. Så meldte jeg meg inn Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Ah .. de gode gamle Celeron 300A dagene .. Startet å sjekke hardware.no tidlig 1999 faktisk, har følgt med siden .. Hvordan jeg oppdaget sida er jeg ikke 100% sikker på .. Men husker jeg rett så var det fra Hjemme PC jeg også fikk nyss om adressen Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 se topic. Skulle bare finne en data side en gang...da føltes det naturlig ut å skrive inn hardware.no i søkefeltet...så kom jeg inn på forsiden og så at det var et forum her...jeg leste vel litt fra forumet før jeg registrerte meg... :wink: samma her Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 se topic. Skulle bare finne en data side en gang...da føltes det naturlig ut å skrive inn hardware.no i søkefeltet...så kom jeg inn på forsiden og så at det var et forum her...jeg leste vel litt fra forumet før jeg registrerte meg... :wink: samma her Me to Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg oppdaget hw gjennom gamer.no... Ja, det gjorde jeg... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Husker egentlig ikke hvordan jeg fant hardware.no... Men husker at jeg ikke registrerte meg i forumet med en gang jeg fant ut at det var et forum her. Bare tittet rundt nå og da, helt til jeg så en post/thread jeg bare MÅTTE svare på Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Vel eg hadde jo fått meg ny pc (P3 800mhz) og internett så eg ville lese nyhetet og slikt og fant denne siden og der så eg link til HW.no og leste nyhetene leenge før eg registrerte meg for å lage tråd om kordan man overklokket den cpu'n eg hadde. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 hehe mange her som ble avheninge av forumet etter et par besøk eller? ble det selv også utrolig plagsomt å være uten og de å måtte lese "hele" tråden før jeg kan skrive Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg husker ikke :oops: du er ikke den eneste Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 En venn av meg surfet ofte på hw og sa altid at Det var en Skam bra side ... Så skulle eg bygge PC, det virket naturlig og se på det... Leste litt på forumet, registrerte meg etter en stund... Forsatt avhengie av det.... GO HW.NO! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Skulle lese nemi på online.no og fant en artikkel om ett eller annet datarelatert (husker ikke helt) der kilda var hardware.no. Hadde jo selvfølgelig litt tid til overs, så linken måtte sjekkes ut! Som mange andre tok det god tid fra jeg fant forumet til jeg følte 'behovet' til å registere meg. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Bjaa sa til meg at det var et bra forum her, så jeg registrerte meg. Tusen takk Bjaa! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Bjaa sa til meg at det var et bra forum her, så jeg registrerte meg. Tusen takk Bjaa! hehe, det er jo det beste forumet syns jeg, hvertfall om hardware Bilforumet.net er et veldig bra bilforum da Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 samme som Yogurt startet med at jeg brukte prisguide, så kom jeg over forumet. Lenke til kommentar
molly Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg skulle ha min egen PC, og for at ikke kjæresten min skulle få alt og si for hvilke deler jeg burde stappe inni den så begynte jeg å lese her (etter at han hadde gitt meg adressen da :oops: ), og etter det har jeg luska rundt, skriver ikke så mye, og leste lenge før jeg registrerte meg. Men siden jeg er skikkelig nybegynner lærer jeg mye av å lese det meste av tråder her:) (utenom i søppel da kanskje:)) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 En kompis tipsa meg om at det er ei bra sie, så jeg slo til!!! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Fant linken tilbake i 99 jeg. Drev og leste artikkler og slike ting på hovedsiden da ,men synes ikke at jeg kunne nok til og regge meg på forumet. Samme her. Da var det vel delphi-forum? Fant uansett hw pga prisguiden ble anbefalt av venner eller noe sånt. Husker ikke når jeg først var her, men det var med det tøffe grønne designet Off-topic: Når ble overklokking.no stiftet? Husker jeg så nyheten om at ok.no var stiftet på forsiden av hw (tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå