Gef Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 se topic. Skulle bare finne en data side en gang...da føltes det naturlig ut å skrive inn hardware.no i søkefeltet...så kom jeg inn på forsiden og så at det var et forum her...jeg leste vel litt fra forumet før jeg registrerte meg... :wink: Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Trur det var når eg byrja å eksperimentere med overklokking at eg fann llinkar til hardware.no søkte sikkert på overklokking og havna vel på overklokking.no tenkjer eg:) Etter det oppdaga eg at forumet her er ein utmerka plass for å få hjelp og hjelpe andre. Ein plass der dei som kan ein del kan hjelpe oss som ikkje er like heldige:) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 husker jeg har svart på en identisk tråd tidligere.. uannsett kom jeg hit etter å ha fulgt en link på dinside.nodata... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg oppdaga hw.no når faren til en kamerat av meg brukte brukt marked, og prisguiden, prisguiden er forresten kjempe kjekk å ha Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 jeg lagde en lik tråd en gang tror jeg men jeg oppdaget hw.no tipper jeg etter at jeg bare skrev hardware.no i adresse feltet tror jeg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 En jeg kjenner var på hw.no hele tida.. Så stakk jeg innom sida en gang bare for å sjekke om det virkelig kunne være såååå interessant og *whips*, iam addicted. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har en kompis som satt på jobb uten noe å gjøre (databutikk) hele tiden. Mens jeg var på besøk testet vi bare mange adresser for å se hva som var der... Lenke til kommentar
SoW Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har en kamerat som ofte snakker om follka i forumet hw. Snakka nesten bare positivt om de, så for å likksom sjekke, så jeg at d var et ganske stort forum, med et ganske vidt spekrum av poster du kunne poste. Dette er ikke lenge siden, men uansett, jeg registrerte meg på flekken! Lenke til kommentar
Neo Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg skulle egentlig inn på denne side: http://www.tomshardware.com , men så skrev jeg litt feil og endte opp her Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Oppdaget det da fattern drev å las artikler der for mange år siden.. Forumet regga jeg meg ikke på før i fjor.. (som dere ser) :wink: Lenke til kommentar
morfin Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Var ivrig bruker av itavisen.no et par måneder, og leste noe greier hvor det var link til hardware.no. *vips* så ble jeg avhengig gitt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Var ivrig bruker av itavisen.no et par måneder, og leste noe greier hvor det var link til hardware.no. *vips* så ble jeg avhengig gitt Hehe...det kan du si at jeg også har blitt... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Bruttern nevnte sida for meg, og vips, dette var interresant. Aner ikke hvordan han fant denna sida. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Torstein nevnte sia for meg.. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Fikk en link på msn til noge i humorseksjonen... så hang jeg der en stund... Så en dag skulle jeg ha ny pc og jeg syntes det var naturlig å fyre det opp her Etter det har eg liksom bare kommet tilbake igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen........................ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Fant linken tilbake i 99 jeg. Drev og leste artikkler og slike ting på hovedsiden da ,men synes ikke at jeg kunne nok til og regge meg på forumet. Har ikke gått i den fellen som bla fondus og Kebab Gud har gjort ved og lage sin første tråd som går slik: Min XP1800+ kjører bare på 1150mhz!!! (elns) (Måtte bare nevne dette) ... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Fant linken tilbake i 99 jeg. Drev og leste artikkler og slike ting på hovedsiden da ,men synes ikke at jeg kunne nok til og regge meg på forumet. Har ikke gått i den fellen som bla fondus og Kebab Gud har gjort ved og lage sin første tråd som går slik: Min XP1800+ kjører bare på 1150mhz!!! (elns) (Måtte bare nevne dette) ... det at mine cpuer bare har gått på lav hastighet har jeg klart å fikse og forstå selv (stolt nå jeg ja) imotsetning til visse andre Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Min XP1800+ kjører bare på 1150mhz!!! (elns)(Måtte bare nevne dette) ... typisk n00b feil...men alle har lov til å gjøre feil... Har gjort det selv engang der jeg skrev "HJELP!!!" :oops: men det var også en av mine første poster... Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg startet med å lese denne: http://www.overklokking.no/cpu/duron700/index.html Så kjøpte jeg samme maskinvaren og klokka til 1,1 gigahertz. 2 år og 8 måneder senere ble jeg daglig leder for nettstedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå