Gjest Guest_usikker_* Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei, skriver som gjest for ikke å bli kjent igjen, syntes det er litt personlig,og vil være anonym. Problemet er at jeg begynner å ta kjæresten for gitt(1år og 2 måneder). Det er heller ikke problemet alene. For jeg har en følelse at dette forholdet går mot slutten for min del. Begge skal på interrail til sommeren og kommer ikke til å se hverandre på 2 måneder den perioden. Og ja, jeg vet nesten allerede at jeg kommer til å hooke opp med en jente jeg kjenner Fra amster (men har snakket en del med kjæresten og ut fra jeg har tolket ting så blir det en pause for hun var hvertfall redd for ikke å ha de samme følelsene når hun kommer tilbake. Men hun har også sagt at hun vil etter ferien og. Confused!) Jeg vil gjerne jobbe med det første problemet, og er noe jeg har lyst til å ta opp med henne når hun kommer hjem fra wales. Noen som kan skrive ned hvorfor jeg liker hun så godt når vi er sammen, men når jeg er alene så tviler jeg om forholdet?(brutal_mann?) Er vel to ting jeg vil med denne tråden. Få det nedskrevet for å ikke klusse med det logiske og kreative i hjernen, og for å få hjelp med denne "ta for gitt tingen"... Jeg vet at vi kan fortsatt være venner når det er slutt, hvis det slutt på en respektabel måte. Så er ikke redd for å miste hun ut av livet mitt(igjen tar hun vist for gitt når jeg leste gjennom det jeg hadde skrevet..) Og jeg vet at forholdet kan bli bedre hvis jeg slutter å ta hun for gitt. litt mye gjentagelser men litt forskjellige perspektiv(håper jeg) - fra meg Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Tenk på hvordan forholdet var i starten, hvor fint dere hadde det, ting dere gjorde. gjør mer av de tingene. tenk på hvorfor du forelsket deg i henne, hvor fantastisk hun egentlig er! Hvordan hadde du følt det om hun ikke ville mere ? Hadde du blitt lettet, eller hadde du tenkt det var greit ? - eller om hun i det hele tatt ikke var i livet ditt. Og ikke gjør noe med hun jenta fra amster ! for guds skyld!! Endret 15. mars 2009 av epicmeg Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hun er nok ikke hun du gifter deg med. Dere har det fint sammen, men er ikke avhengige av hverandre. Du har ei i Amsterdam du har lyst å ligge med for å prøve noe nytt. Dere virker også unge og har manglende erfaring med hvilke følelser som betyr hva. Så spørsmålet koker ned til hvor gode venner ere er o ghvor mye dere faktisk betyr for hverandre. Er dere verdens beste venner og har lyst å oppleve verden sammen (noe jeg tviler på siden dere reiser på interrail hver for dere) så ville jeg anbefalt et åpent forhold, trekanter og partnerbytte. Om dere avslutter forholdet og ingn av dere dør av lengsel etter den andre så _vet_ dere der og da at dere ikke har en fremtid sammen. Å tro at dere vil beholde vennskapet livet ut etter et brudd kan du bare gi opp med en gang. Ingen av deres fremtidige partnere vil akseptere det. Min konlusjon. Du er glad i dama di, men du elsker henne ikke. Ta etminnelig brud jo før jo heller. (Eventuelt ha litt morsom sex sammen med andre. Altså begge dere to sammen med andre.) Uansett, se om du finner hun som du vil ha a4 familielivet dittt sammen med. Og ikke gjør noe med hun jenta fra amster ! for guds skyld!! Fordi? Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei igjen. Har tenkt gjennom dette idag, samt snakket med en kompis. Det jeg er mest usikker er denne nærmest magekrampen jeg får når jeg tenker jeg skal konrontere henne med dette. Er dette noe jeg skal ta forhold til, den gjør meg faktisk forvirret. Dessuten sa kompisen min at jeg burde la være og si noe med det samme, men føler det faktisk er urettferdig, hvertfall hvis jeg faktisk kommer fram til at dette trenger jeg å avslutte. En annen ting var at han mente hun kanskje ikke føler det slik, men har det egentlig noen betydning så lenge jeg føler det. Eller har jeg da egentlig ett annet problem jeg ikke greier og sette ord på. Syntes dette med pause hørtes litt smart ut, men har litt vanskelig for å skjønne hvordan jeg skal legge det fram for hun. Bare si at jeg føler jeg tar deg for gitt og at det ikke føles riktig å være i et forhold bare for å være det. Jeg syntes vi burde ta en pause? Det virker nesten for kaldt. Har dog ingen erfaring i dette. - Epicmeg, jeg ser du det du skriver. Men virker som om dette bare har vært en lang og god forelskelse fram til nå. Greier egentlig ikke ta fram noen konkrete ting bortsett fra å være sammen med hun. Vi var litt ekstra frampå med å dra på resturant, korketrekkeren og slikt, med dabba litt av igjen. - Brutal_mann, virker logisk det du sier. Er 17 og har ikke snøring på følelsene min. Har litt vel følelsen av at jeg elsker hun for det er det man sier etter 3-6 måneder i ett forhold. Og har blant annet vært gjennom at jeg mente at jeg er glad i deg betydde mer for meg enn at jeg elsket hun for var veldig usikker på jeg egentlig mente om ordet da jeg hører det alt for mye. Har desverre også følelsene av at ting bare er av vane, derfor jeg er der jeg er. Dette ble mye, men setter veldig stor pris på alle svar jeg har fått og får! Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hun er nok ikke hun du gifter deg med. Dere har det fint sammen, men er ikke avhengige av hverandre. Du har ei i Amsterdam du har lyst å ligge med for å prøve noe nytt. Dere virker også unge og har manglende erfaring med hvilke følelser som betyr hva. Så spørsmålet koker ned til hvor gode venner ere er o ghvor mye dere faktisk betyr for hverandre. Er dere verdens beste venner og har lyst å oppleve verden sammen (noe jeg tviler på siden dere reiser på interrail hver for dere) så ville jeg anbefalt et åpent forhold, trekanter og partnerbytte. Om dere avslutter forholdet og ingn av dere dør av lengsel etter den andre så _vet_ dere der og da at dere ikke har en fremtid sammen. Å tro at dere vil beholde vennskapet livet ut etter et brudd kan du bare gi opp med en gang. Ingen av deres fremtidige partnere vil akseptere det. Min konlusjon. Du er glad i dama di, men du elsker henne ikke. Ta etminnelig brud jo før jo heller. (Eventuelt ha litt morsom sex sammen med andre. Altså begge dere to sammen med andre.) Uansett, se om du finner hun som du vil ha a4 familielivet dittt sammen med. Og ikke gjør noe med hun jenta fra amster ! for guds skyld!! Fordi? FORDI HAN HAR KJÆRESTE FOR HELVETE! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 FORDI HAN HAR KJÆRESTE FOR HELVETE! Ikke at jeg ser det sotre problemet uansett, men i dette tilfellet er han nok passe singel når han endelig havner i Amster Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 FORDI HAN HAR KJÆRESTE FOR HELVETE! Ikke at jeg ser det sotre problemet uansett, men i dette tilfellet er han nok passe singel når han endelig havner i Amster Får håpe det for hans del Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 FORDI HAN HAR KJÆRESTE FOR HELVETE! Ikke at jeg ser det sotre problemet uansett, men i dette tilfellet er han nok passe singel når han endelig havner i Amster Får håpe det for hans del Fordi det er han det går utover om han ike er singel og feier over ei i Amsterdam? Får håpe for hans del at han får en fin sommer Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 FORDI HAN HAR KJÆRESTE FOR HELVETE! Ikke at jeg ser det sotre problemet uansett, men i dette tilfellet er han nok passe singel når han endelig havner i Amster Får håpe det for hans del Fordi det er han det går utover om han ike er singel og feier over ei i Amsterdam? Får håpe for hans del at han får en fin sommer jeg vet hensikten din er å få meg til å klikke. ja, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 jeg vet hensikten din er å få meg til å klikke.ja, selvfølgelig. Hensikten er vel heller å gi best mulig tips, og der ligger han langt foran deg Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei, skriver som gjest for ikke å bli kjent igjen, syntes det er litt personlig,og vil være anonym. Problemet er at jeg begynner å ta kjæresten for gitt(1år og 2 måneder). Det er heller ikke problemet alene. For jeg har en følelse at dette forholdet går mot slutten for min del. Begge skal på interrail til sommeren og kommer ikke til å se hverandre på 2 måneder den perioden. Og ja, jeg vet nesten allerede at jeg kommer til å hooke opp med en jente jeg kjenner Fra amster (men har snakket en del med kjæresten og ut fra jeg har tolket ting så blir det en pause for hun var hvertfall redd for ikke å ha de samme følelsene når hun kommer tilbake. Men hun har også sagt at hun vil etter ferien og. Confused!) Jeg vil gjerne jobbe med det første problemet, og er noe jeg har lyst til å ta opp med henne når hun kommer hjem fra wales. Noen som kan skrive ned hvorfor jeg liker hun så godt når vi er sammen, men når jeg er alene så tviler jeg om forholdet?(brutal_mann?) Er vel to ting jeg vil med denne tråden. Få det nedskrevet for å ikke klusse med det logiske og kreative i hjernen, og for å få hjelp med denne "ta for gitt tingen"... Jeg vet at vi kan fortsatt være venner når det er slutt, hvis det slutt på en respektabel måte. Så er ikke redd for å miste hun ut av livet mitt(igjen tar hun vist for gitt når jeg leste gjennom det jeg hadde skrevet..) Og jeg vet at forholdet kan bli bedre hvis jeg slutter å ta hun for gitt. litt mye gjentagelser men litt forskjellige perspektiv(håper jeg) - fra meg Her må du vel nesten bare slå opp med henne. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Tenk på hvordan forholdet var i starten, hvor fint dere hadde det, ting dere gjorde.gjør mer av de tingene. tenk på hvorfor du forelsket deg i henne, hvor fantastisk hun egentlig er! Hvordan hadde du følt det om hun ikke ville mere ? Hadde du blitt lettet, eller hadde du tenkt det var greit ? - eller om hun i det hele tatt ikke var i livet ditt. Og ikke gjør noe med hun jenta fra amster ! for guds skyld!! Spar meg. Hvis han gjør det kommer han sansyneligvis til å "lure" seg selv til å fortsette i forholdet, og ende opp med en ekstrem kjip ferie. Til og mene du er moden for alderen har du et ganske naivt syn på samliv. Bedre og skilles som venner, og hooke opp med hun fra Amsterdam. Pause er en lett gjennomskuelig unnskyldning så du kan pule rundt når du er på ferie, og hvis dama di ikke er ekstremt treig skjønner hun det. Endret 17. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå