FuzzFuet Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei, er på utkikk etter hodetelefoner til "alt mulig" bruk til PC-en. Mest spill og film sikkert, men litt musikk også. Vil ha god lyd og kan strekke meg opp til rundt 1500kr om det er noen stor forskjell på de. De må helst være trådløse og være komfortable å bruke. I prisguiden er det 3 sett som jeg ser kan funke: Sennheiser RS 130 900kr Sennheiser RS 140 1300kr Sony DR-BT50 1500kr En kompis av meg har et av de Sennheiser RS hodetelefonene, så har mulighetet til å prøve de litt. Også virker de paktiske siden de har dockingstasjon som de lades på når de henger der osv. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Kompisen min hadde RS 130 og prøvde de litt, men må ha lukkede hodetelefoner så RS 130 blir det ikke på meg. Merket ikke noe spesielt til susingen som mange klager over i trådløssett som bruker RF til å overføre med Blir det mer susing til høyere lyd man har? Sony DR-BT50 bruker bluetooth så de blir det heller ikke, så da er et bare RS 140 igjen. Om ingen kommer med noen andre anbefalinger eller noe som får med til å velge et sett med kabel istedet, så blir det bestilt RS 140 i løpet av kvelden tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå