minibil Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hei! jeg startet xboxen min i går, blinket den rød, red ring of death, har mistet kvitteringen min, vet dere om det fortsatt går på garantien? evt. hvor mye koster det å få reparert? kunne jeg for eks. lånt en kvittering av kammerat uten problemer? Sindre Endret 15. mars 2009 av minibil Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Om du betalte med kort kan du rett å slett bruke kontoutskrift som kvittering. Hvis ikke så kan det godt hende at de godtar reklamasjon uten kvittering. Slik er det i iallefall med de mobiltelefonene jeg har fått feil på. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
minibil Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Så jeg trenger ikke kvittering i det hele tatt? har lest at jeg kan ringe microsoft, så kommer de å henter xboxen din gratis og reparerer den og kjører den hjem til deg, alt dette er gratis. (vet ikke hvor riktig dette var da, men hadde vært knall om det var sånn:))) Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei! jeg startet xboxen min i går, blinket den rød, red ring of death, har mistet kvitteringen min, vet dere om det fortsatt går på garantien? evt. hvor mye koster det å få reparert? kunne jeg for eks. lånt en kvittering av kammerat uten problemer? Sindre Du trenger IKKE kvittering, bare ring ms og forklar problemet, så går resten av seg selv, og koster ikke en krone for deg.... Men, er det 3 røde lys du har?? eller alle 4 lysene?? 4 lys er i tilfelle tv-kabelen som ikke sitter skikkelig i Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå