SunnyCloud Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvilke alternativ har jeg? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kommer an på hvilke utganger du har på pc og innganger du har på tv det da. Du ga jo ikke mye info. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For at vi skal kunne hjelpe deg så må du gi oss mye mer informasjon om både tv og pc. Hvis du gir oss navn på tv og pc så er det mye enklere og hjelpe deg. Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Tv: Samsung 40" LCD-TV LE40M87BD Pc: Packard Bell IMEDIA D9218 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ok, både tv'en og pc'en din har VGA. Så du trenger en VGA kabel for å overføre bilde. Også trenger du en jack til RCA for overføring av lyd. Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Glimrende . Så jeg har "bare" ett alternativ? Jeg ønsker best mulig kvalitet. Forresten. Kan du gi meg en link til produktene jeg trenger, slik at jeg faktisk ser hva jeg skal ha. Hva gjør jeg hvis jeg bruker inn/utgangene på pc/tv til noe annet allerede? Endret 15. mars 2009 av byredyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå