cstrike Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 prøver å spille et spill som heter final fantasy 7 til pc (mange har sikkert hørt om spillet) har spillt et par dager..men så kommer eg ikke lenger? den stygge meldingen til windows kommer opp "FF7.EXE HAR ET PROBLEM" bla bla bla... åssen finner eg ut kva som feiler pcen eller spillet? ps bruker ikke cder i cdrom,bruker DAEMON som leser bin filer har testet 2 ganger men det samme gamle, spillet stopper,og lyden hakker i 5-10 sek kva er galt? spillet eller pcen? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 prøver å spille et spill som heter final fantasy 7 til pc (mange har sikkert hørt om spillet) har spillt et par dager..men så kommer eg ikke lenger? den stygge meldingen til windows kommer opp "FF7.EXE HAR ET PROBLEM" bla bla bla... åssen finner eg ut kva som feiler pcen eller spillet? ps bruker ikke cder i cdrom,bruker DAEMON som leser bin filer har testet 2 ganger men det samme gamle, spillet stopper,og lyden hakker i 5-10 sek kva er galt? spillet eller pcen? Spør du meg så sitter du og spør om hvordan man kan få en piratkopi av et spill til å fungere, og det er kanskje ikke videre taktisk. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg