Gå til innhold

Hva kan jeg få for denne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper å få 4000 for den!

En kamerat solgte en P3 400mhz med 14 skjerm og 0 programvare og en del eldre en min for 2500K

Da burde jeg få 4000 for min!

Skal kjøpe meg ny til 11000k. Da trenger jeg penger...

:evil:  

:woot:

2.5 millioner for en p3 400?

og du skal kjøpe en til 110 millioner? da vil jeg påstå at 4000,- ikke hjelper deg så forferdelig mye..

seriøst.. du får ikke fire tusen for en knuskgammel maskin som det der. fremdeles har du ikke skrevet hvilket skjermkort du har.. noe som kan være med på å trekke prisen litt opp.

Lenke til kommentar
Håper å få 4000 for den!

En kamerat solgte en P3 400mhz med 14 skjerm og 0 programvare og en del eldre en min for 2500K

:evil:

:woot:

Tror det beste du kan gjøre er å bytte ut innmaten i den gamle maskinen din. Jeg oppgraderte akkurat min PIII til P4. Det eneste jeg bytta ut var hovedkort, CPU, ram og skjermkort.

Lenke til kommentar
Håper å få 4000 for den!

Haha, det kaller jeg svindel. Du burde være happy hvis du får det for din...

Da må nok du også svindle noen...

11000k? da skjønner jeg at du trenger penger ja. lol. same

(11000k =11 000 000)

Skaff deg en jobb

Lenke til kommentar
Alt er 3 år gammelt!

Pentium 3, 600mhz

384mb minne

Cdrom 48x

CDR 16x

Hd 10 og 40 gb

17 skjerm

Windows xp og 98

++Div programmer

4 spill

Hva kan jeg få for alt dette?

For det første, du skriver alt for lite detaljer om innmaten i PCen. Hva med skjermkort? Hva slags type minne (hastighet)? Kabinett og PSU? Hovedkort? Skjermtype? Følger det med fulle linsenser til W98 og W XP?

Hvis delene er bra nok, så går det muligens an å selge delene enkeltvis og således få mere for dem til sammen. Husk å svare seriøst når andre prøver så godt som mulig å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Maskiner som ikkje er eldre en dette kan faktisk brukast til en del.. At det er skjerm med burde heve prisen litt.. men eg ville være nøgd om eg fekk 3000 for den. Hadde eg hatt en slik PC ville eg ha funne noko å brukt den til.. Det kan vere eit fint objekt for å teste ut Linux og sette opp server o.l. :)

Ja jeg er enig det er egentlig bedre å bruke en slik maskin til å eksperementere med forskjellige ting en å selge den. Du får ikke igjen mer en maks 3000 og da er du heldig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...