LORD G10 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det var en skrekkelig pris Vel, med tanke på hva du faktisk får så er det ikke så dyrt. Den finnes billigere hvis du bare søker litt rundt. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Har funnet billigere, men til nå må jeg enten ha et firma eller ta til takke med demovare. Tror kanskje jeg går få demovaren, er tross alt ikke noe galt med det Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Da jeg kanskje får plass til en større tv vurderer jeg dette. Noen som har noen erfaringer eller vet sånn noenlunde hvordan Samsung 42" PS42A416 og Samsung 42" PS42A457 er i forhold til hverandre og/eller kontra Lg 32" PG6000. Minner om at tv'en kommer hovedsaklig til å bli brukt til film gjennom DVD og Blu-ray Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 LG er langt sterkere på plasma enn Samsung... Det er ikke nødvendigvis så lurt å gå opp i størelse og ned i kvalitet. Forøvrig kan du finne PG6000 i 42" til rundt 6000 kroner. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Godt jeg spurte her da, for har egentlig ikke så mye peiling. Men en 42" PG6000 er bedre enn en 32" PG6000 til filmtitting? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Godt jeg spurte her da, for har egentlig ikke så mye peiling. Men en 42" PG6000 er bedre enn en 32" PG6000 til filmtitting? Vel, den er noen tommer større så det gir litt mer kinofølelse... Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Som Bava er inne på vil det nok absolutt gi en bedre totalopplevelse å se på film/TV/spille eller hva det måtte være på en større skjerm. Selve bildet kan dog fremstå som marginalt bedre på en 32", det på grunn av at det alltid er lettere å skjule feil på mindre skjermer. Men på en såpass god plasmaskjerm tror jeg egentlig ikke det er en problemstilling. Endret 4. juni 2009 av Anti LFC Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Ser nok ut til at det blir en 42" istede ja. Ingen som vet frakten hos netonnet og komplett? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ser nok ut til at det blir en 42" istede ja. Ingen som vet frakten hos netonnet og komplett? Tar deg kanskje 10 sek å finne det ut da! Latskap lenge leve Sjekka en random 40" tv; Velg forsendelse med transportør: Posten Servicepakke: 200 inkl. mva. Valgfritt postkontor er en valgfri tilleggstjeneste fra Posten Norge hvor du kan velge utleveringssted for pakken din. Det er ikke noen ekstra kostnad for å benytte tjenesten. Hent pakken din snarest mulig etter at du har fått varsel på SMS eller e-post, siden dette fungerer som hentelapp. Annet enn ditt vanlige postkontor (valgfritt) Hjem på kvelden: 340 inkl. mva. Bring Express B2C Vestfold: 378 inkl. mva. eller å hente selv hos Komplett: Pick-up-point på Østre Kullerød 4 i Sandefjord: 39 inkl. mva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå