sim Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hei, jeg lurer på om det finnes programvare som lar brukeren laste opp mp3 via FTP til en maskin som spiller av sangene i den rekkefølgen de blir lagt til ? Enten windows eller linux Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hm.. Vil ikke tro det er så helt lett.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hm.. Vil ikke tro det er så helt lett.. Joda hehe Neida...jeg lurte på det samme så jeg kom over dette som er en XML generert "winamp" som kjøres lokalt. Med dette kan man endre sang via en browser. Perfekt for mine "mini-LAN" hvor musikken styres av meg på serveren Dette neste du må gjøre er å sette opp en ftp server og opplaste sangene til den mappen "XML-Winampen" leser fra....du skjønner sikkert resten Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 finner nok kanskje utav det.. Kan kanskje lage et eget program som gjør det også, men det orker jeg ikke nå. Har andre viktigere prioriteringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå