Gjest Slettet-gjmTLx Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da ser det ut til at det fungerer herfra under uninett-IP'er igjen ja :-) Hva var problemet? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hei, opplever dere studenter under uninett mangelen av bilder enda? ja. det har vært slik i ukesvis! det var fikset i natt merket jeg, men nå er det tilbake til null bilder og ufattelig treigt forum igjen :/ Endret 7. april 2009 av st0ff3r Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har Tele2, og jeg ser ikke bilder, hverken fra akam, amobil, hw eller tek. De har manglet i ukesvis, sikkert en måned eller lengre. Skal prøve det DNS trikset fra forrige side. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå fungerer det, etter at jeg skrev inn de DNS greiene.. Men det skal da vel ikke være nødvendig å måtte gjøre det, burde det ikke være mulig å fikse hos dere ? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skal egentlig ikke være nødvendig, nei. Grunnen er jo at Tele2 bruker DHCP-modus på alle kundenes modemer, så IP og DNS blir delt ut og ordnet automatisk av Tele2. På en annen side ser jeg på denne løsningen som positiv; for da henviser jeg til den spesifikke DNS-serveren. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 grafikken på hw-nettverket fungrer i snitt 4 minutter per dag. så jeg rekker kanskje å lese en nyhet eller to også er det bare å gi opp og heller surfe til bit-tech eller teknofil (sistnevnte er ikke å foretrekke da det er sterkt vg/dagbladet journalistikk, men dog det er bilder). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå