Evas Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har en Logitech trådløs mus. Plutselig funker ikke hjulet, bare så vidt det tar ved en gang i blandt. Et det noe å gjøre med det, eller er det bare å kjøpe en ny mus? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Vist du har hatt musen lenge kan vell det vere at den er ganske så utslitt, og at hjulet har blitt ødelagt. Ville anbefalt å bare kjøpt en ny, siden mus ikke er det dyreste å kjøpe. Endret 15. mars 2009 av Hanzi. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kanskje han mener scrollehjul? Men uansett koster ikke mus så mye, bare kjøp en ny en Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja var dette jeg fant ut etter å ha lest posten flere ganger:p Så endret litt.. Lenke til kommentar
Evas Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Kanskje han mener scrollehjul? Men uansett koster ikke mus så mye, bare kjøp en ny en Ja jeg (som er en hun) mener scrollehjul. Må vel bare kjøpe en ny, men hadde bare vært kjekt med et nødløsningstips på en søndag! :!: Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Eneste muligheten jeg ser er å skru den fra hverandre, rense og fikse eventuelle løse kontakter og sette den sammen igjen. Eller kjøpe ny imorra Lenke til kommentar
Evas Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg kjøper ny i morgen. Takk til alle for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå