kaffebryggare Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg lurer da på en ting, jeg har nå onanrt daglig helt til jeg får utløsning i ca 2uker(i strekk).men nå begynner det å gjøre litt vondt i magen, så jeg lurer da på om dette er skadelig? Om du onanerer så du får utløsning 2 uker i strekk kan jeg forstå at du har litt vondt i magen ja :!: vet ikke om det er et gullkorn, men morsomt var det iallefall! Lenke til kommentar
haakl Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Gullkorn? ingen tvil god den ja Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 2 uker i strekk? Søren meg ikke rart at du har vondt i magen. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 2 uker i strekk? Søren meg ikke rart at du har vondt i magen. Og takk til deg som nærmest ordrett siterte gullkornet uten selv å vite at du gjorde det. 1 Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hehe... en som ikke har lært hvordan man skal bygge opp en setning Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvordan ville det blitt og drite/pisse hvist man fikk utløsning hele tiden mens man hold på med sitt? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Får du utløsning ut rumpa? Men hadde vel blitt en fin blanding, med dobbelt trykk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Får du utløsning ut rumpa?Vel ... Ringmuskelen trekker seg sammen den også. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tenkte nå mer på følelsen av og "cumme" mens jeg driter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Man baiser, vet ikke om det gjelder som utløsning, selv om det er noe som blir løst ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå