Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Matregler i Lillestrøm

kokkelaerling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei man går hjem, setter på ovnen for å steke seg noen pølser. Sovner og brenner ned hele blokka...

Da har du faen meg bedt om det også da, om du er så drita og ukontrollerbar at du brenner ned kåken din i forsøk på å koke pølser, og man burde gått hjem lenge før stengetid.

Lenke til kommentar
Nei man går hjem, setter på ovnen for å steke seg noen pølser. Sovner og brenner ned hele blokka...

Da har du faen meg bedt om det også da, om du er så drita og ukontrollerbar at du brenner ned kåken din i forsøk på å koke pølser, og man burde gått hjem lenge før stengetid.

Var vel kanskje satt litt på spissen, men jeg syns det er tåpelig at JEG skal bli nekta å kjøpe mat av en stakkars kebab selger fordi noen andre tullinger lager bråk. Dette er hverken min eller den stakkars kebabselgeren sin feil, alikvel går det utover oss begge...

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
For noe tragiske greier, et mat forbud i det hele tatt. Idiotisk..

Nå er ikke forbudet kommet grunnløst da, og volden i Lillestrøm nattestid har iflg politiet minsket.

Når vi nordmenn tydeligvis ikke kan drikke alkohol er det bare nødt til å komme håpløse regler for å sørge for at de håpløse tar hintet og går hjem i stedet for å lage kvalm for alle andre.

Lenke til kommentar
Men hvorfor fjerne maten? Steng alkoholserveringen tidligere da... Det ville jo vært mer rimelig

Tar de alkoholen blir det et vanvittig bråk, og stengetider er et av de mest betente lokalspørmål i osloregionen om dagen allerede.

Ser ikke folk tenke så mye på all volden og dritt som skjer i forbindelse med fyll når forslag om kortere skjenketid kommer på banen, så lenge de får ølen sin enten like lenge eller lenger enn før, og nåde om de kutter den ned.

Lettere å stenge matsalget som kanskje er plagsomt der og da når man er brisen og sulten, men ingen stor krise for andre en Ali og gutta som steker kebab på nattestid ,

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jeg er enig Skummel Fyr, men at det blir en virkelighet med partier som KRF i mangt et kommunestyre tror jeg er utenkelig.

Få drittpartiet under sperregrensa og vi kan kanskje snakke fornuftig debatt rundt tema.

Nå drar de bare frem alle som har lidd under alkholen og sier stakkars dem.

Da blir som regel hele diskusjonen dysset ned og ingenting skjer.

Samme er det i de fleste debatter rundt rus, da de som er motstandere alltids finner frem en mor som mener det og det var eneste skyld i at sønnen havnet 6 fot under grunnet rusmidler.

Lenke til kommentar

jeg har hørt at bråket oppstår når alle skal hjem samtidig og det ikke er nokk drosjer.

da er det kanskje bedre å slutte alkohol serveringen en time før utestedet lukker dørene.

da vil ikke alle gå samtidig men etterhvert

stemmer det at utestedene serverer alkohol helt til de stenger ?

det er snakke om at de bør slutte serveringer en stund før de stenger

Lenke til kommentar

Det er så jævli latterlig, husker jeg var på on the run ved obsen der å skulle kjøpe meg noe mat. Hadde ikke tilgang til stekeovn, micro, stekeplate eller noe og alle andre butikker var stengt. Jeg fikk lov til å kjøpe en baguett, men hun kunne ikke varme den opp pga dette forbudet. Ble så sur at jeg slengte noen gloser å gikk. Hvem i helvete har klart å finne på noe så latterlig? At varmmat fører til bråk nekter jeg å tro på... Jævla barnehagenorge.

Vet om en ting som ville minsket bråket i lillestrøm betraktelig, eller i resten av norge også for den sags skyld. Men det gjør de ikke noe med, de gjør det bare værre faktisk. Lar være å nevne det her da jeg vet at slike ting ikke er akseptabelt her på forumet.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...