Gå til innhold

Hvilken har best grafikk, PS3 eller Xbox 360?

Doga

Anbefalte innlegg

Fornøyd :) Bare jeg har brukt mye mer penger enn 20,- på batterier i løpet av min spilletid med 360 :/ Hvor kjøper du dine batterier? Neida, men ser virkelig ikke problemet med å legge med play & charge kit.

Kjøpte en batterycharger for 75 spenn og en 4 pakk batterier oppladdbare som fulgte da med på kjøpet. Så må da plusse på 75 ,-, ca :)

Sleng på en harddisk også, så det går ann å få en nogenlunde støyfri hverdag ved å installere spillene :p

PS! Bare troller litt, min subjektive mening ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som eier av alle konsollene vil jeg si at grafikkappløpet så langt er svært jevnt. Wii er suverent dårligst, selvsagt, her merker du en forskjell. Men både X360 og PS3 har flere svært pene eksklusive titler, i tillegg til at de fleste multiplattformspilla ser bra ut på begge konsoller. Små forskjeller er det riktignok, men det er vel meningen at vi skal spille spillene, ikke stirre dem i senk ...?

De to peneste spilla av denne generasjonen (IMO) er Uncharted og Gears. Ganske 50-50 med andre ord.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Sleng på en harddisk også, så det går ann å få en nogenlunde støyfri hverdag ved å installere spillene :p

PS! Bare troller litt, min subjektive mening ;)

Harddisk til xbox 360 er jo nesten selve definisjonen av ran på høylys dag. Fikk sjokk når jeg kjøpte sist :ohmy:

Er strålende fornøyd med min xbox, men skulle gjerne byttet bort litt av den "fantastiske valgfriheten" for litt mer edruelige priser på tilbehøret.

Lenke til kommentar
Hva med Killzone 2? Det ser mye bedre ut enn både Gears 2 og Uncharted. Dette er selvfølgelig min subjektive mening.

Hva med Super Mario Bros 3? Det ser mye bedre ut enn Gears 2, Uncharted og Killzone 2. Dette er selvfølgelig min subjektive mening.

Hva fan?

Lenke til kommentar
Hva med Killzone 2? Det ser mye bedre ut enn både Gears 2 og Uncharted. Dette er selvfølgelig min subjektive mening.

Hva med Super Mario Bros 3? Det ser mye bedre ut enn Gears 2, Uncharted og Killzone 2. Dette er selvfølgelig min subjektive mening.

Hva fan?

Metal gear 4 er den soleklare vinneren.

Lenke til kommentar

Kommer vi noen vei med spørsmålet "hvilken har best grafikk"? Slik jeg ser det florerer det med subjektive meninger rundt hva som er bra grafikk. F.eks personelig synes jeg Twilight Princess har en bedre grafikk Gears of war 2 eller Killzone 2, men det er min subjektive mening. Grunnen til at jeg synes det spillet har bedre grafikk er grunnet det artistiske, synes det er en mer gjennomført grafikk.

Polygoner har ingen ting å si for meg, det er det artistiske som gjør god grafikk for min del.

Lenke til kommentar

Enig med Bear^, god grafikk kan bety så mye mer enn høyoppløslige teksturer. Det kan også være selve grafikkstilen man synes er bra. Da er det også grafikk som sådan. Jeg synes f. eks at Curse of monkey island har bra grafikk. Men det er fordi alt har en så kul og fin tegnet stil over seg.

Lenke til kommentar
Ikke spesiellt imponerende om bildet i posten over er det ypperste PS3en kan prestere pr idag.

Ingen som sa det heller. Personlig synes jeg bildet var meget imponerende.

Bildet bærer preg av å være svært oppblåst, og dermed uklart, men hvis man ser nøyere etter er det tydelig at det ligger noe solid i bakgrunnen og lusker. Only time will tell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...