Joαkim Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei, har et problem med internetten for tiden.. Internetten er bra når jeg starter PCen og surfer på internett, samt. tar en test på speedtest.net som viser at alt er bra (Downlod 4600kbp/s - Upload 600kbp/s) men etter noen minutter faller denne hastigheten ned på rundt 700 i download og 300 i Upload..Er utrolig merkelig, og håper på å få fikset det snarest som mulig. tar forbehold om feil I tråden, ettersom jeg sitter på en laptop og klokka er 03:41 Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har du sjekket om du har noen programmer som prøver å laste ned noe, som antivirus program eller windows update? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 spyware er ikke umulig. programmer som stjeler linja di, har og ikke kjennskap til hvor mye kapasitet dem pleier å stjele. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Har ikke noe antivirus, nedlastningsprogrammer som står på når jeg får svekket internet Og har slått av alle adapterne for internet på PCene men uten hell.. Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har ikke noe antivirus, nedlastningsprogrammer som står på når jeg får svekket internet Og har slått av alle adapterne for internet på PCene men uten hell.. Forstår ikke helt hva du sier her. Men, tre ting: - Anti-virusprogram er et MUST! - Lukk alle nedlastningsprogrammer som kjører i bakgrunn. - Sjekk nettverkstabben i Oppgavebehandling og se om det er noen usedvanlig høy nettverksaktivitet der. Du kan også bruke TCPView for å en detaljert sjekk. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Prøv ein Ubuntu Livecd, om det er ingen problemer med surfinga der så legger du Windows inn på nytt. Garantert den raskaste og enklaste lausninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå