Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har litt problemer her! Noen som kan hjelpe?

Gjest Gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten

Det hadde seg slik at jeg traff en jente gjennom en venninne for et par uker tilbake (Hun bor i en annen by enn meg, 2 timer vekke m/tog).

Meg og en venn var med min venninne og henne (hos henne) og hadde en rolig kveld. Jeg likte henne ganske godt, men viste ikke dette direkte (venninnen min visste at jeg likte henne). Da vi var der virket det som hun så nysgjerrig på meg flere ganger, og jeg funderte litt på om hun kanskje likte meg litt, men jeg gikk ikke videre og "made a move".

Deretter gikk meg og vennen min vekk på kvelden (pga. vi var på en hytte han hadde i området). De neste dagene tenkte jeg ganske mye på henne, la henne til på msn og hadde relativt korte samtaler (pga. hun ikke er så mye online).

Så har det seg slik at hun kom for å besøke venninnen min denne helgen, og jeg var med dem (og 2 andre venner av meg). Jeg snakket fortsatt ikke så mye med henne (hun er stille generelt, sier ikke så mye). I tillegg var jeg litt usikker nå på om hun holdt på med en annen person (grunnet venninnen min sa at hun muligens gjorde det).

Jeg gikk da hjem (og her sitter jeg nå, samme kveld) og sitter her og funderer over tingene.

Vennene mine som var med i dag visste at jeg likte henne, men sa da vi gikk at jeg viste det veldig lite, gav få tegn.

Jeg hører ulike folk si at man skal ta mye kontakt, gi dem tegn osv (noe som for meg virker at man er litt innpåsliten), eller at man skal virke litt mer tilbakeholden, la dem fundere over deg. Hva, av erfaring, tror dere er det lureste?

Hun skal reise tilbake imorgen, og jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg liker henne veldig godt, tenker på henne ofte, og tror dette er en slags forelskelse. Jeg klarer ikke helt å skjønne om hun liker meg eller ikke. Av den dialogen jeg hadde med henne, smilte hun ofte og lo (på en positiv måte, jeg sier mye "artig") og hun så på meg noen ganger mens jeg så vekk (jeg merket dette ved at jeg snudde hodet mitt i hennes retning, og så det).

Spørsmålet er da; Tror dere hun hadde noen interesse for meg?(Opplevd flere ganger at jeg tror folk har interesse, men det viser seg at de bare er hyggelig. I tillegg har jeg aldri hatt kjæreste før, så er litt usikker på dette). Burde jeg prøve å skape mer kontakt over f.eks msn (siden hun ikke er nærmt nok til at man kan møtes så ofte uten en spesiell grunn)? Hva bør jeg gjøre? Stusser veldig på dette her!!!

På forhånd takk for svar. Mvh gutt på 17 år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Du er mest sannsynlig bare litt betatt. Når man er betatt/forelsket og tenker tilbake for å skildre en situasjon, så trekker hjernen gjerne fram kun de tingene som støtter din følelse.

Personlig ville jeg droppet det siden hun bor så langt unna, men om du virkelig vil ha henne, vil jeg anbefale PU-tråden ;)

Joda, du har nok rett når det gjelder det øverste avsnittet:p (derfor jeg også skrev i parantes i forrige innlegg at jeg er usikker)

PU-tråden har jeg faktisk lest, men funker jo ikke særlig bra å appelere til den følsomme delen av en kvinnes hjerne over msn akkurat.

What should I do?

Lenke til kommentar
Du er mest sannsynlig bare litt betatt. Når man er betatt/forelsket og tenker tilbake for å skildre en situasjon, så trekker hjernen gjerne fram kun de tingene som støtter din følelse.

Personlig ville jeg droppet det siden hun bor så langt unna, men om du virkelig vil ha henne, vil jeg anbefale PU-tråden ;)

Joda, du har nok rett når det gjelder det øverste avsnittet:p (derfor jeg også skrev i parantes i forrige innlegg at jeg er usikker)

PU-tråden har jeg faktisk lest, men funker jo ikke særlig bra å appelere til den følsomme delen av en kvinnes hjerne over msn akkurat.

What should I do?

Som sagt ville jeg droppet det. Hvis ikke er det jo bare å flørte på msn, og sørge for at dere møtes irl. Unngå vennefellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...