patronen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hei, jeg har problemer både med å kjøre call of duty:world at war og empire:total war, og lurer på om dette er grunnet pc en er for svak, noe jeg ikke trodde, men har ikke så altfor mye peiling så jeg spør dere som er eksperte og flinke på dette: Her er System Requirements til de to spillene pluss infoen om min pc: Call of duty prosessor: Intel Pentium 4 3.0 GHz or better minne: 512 MB Ram minimum skjermkort: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA geforce 6600GT or better Empire:total War prosessor: Intel Pentium 2,4 GHz or better minne:1 GB ram minimum skjermkort: 256MB Directx 9.occompatible min pc prosessor: Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz minne: 2 GB ram DDR2 skjermkort: XFX geforce 9600GT700M 512 MB GDDR3 Ifølge det jeg kan se så bør min pc klare å drive disse spillene uten problem, har dere noe forslag på hva som kan fucke det hele opp? på forhånd mange takk for hjelp :) Endret 15. mars 2009 av patronen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå