Existence Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har da mistet et item, som jeg ikke husker navnet på og da kunne ikke en GM hjelpe meg, så lurer da på om det er noen sider der ute som husker gear man har hatt før Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 er nokk desverre ikke det, men post gjerne litt specs og level på itemet så kan vi gjerne hjelpe Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvis du husker hvor du fikk itemen og hvilken plassering den har på gearet ditt så kan vi nok hjelpe Lenke til kommentar
Existence Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 lvl 80 druid tanking item. asso alt som har stam, agi, på.. fant ikkje itemet igjen etter eg fikk Polar Boots Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 lvl 80 druid tanking item. asso alt som har stam, agi, på..fant ikkje itemet igjen etter eg fikk Polar Boots Ok, så det er lvl 80 tanking boots for druid?, har du en anelse på hvor de bootsa droppet?, og evt hvilken boss ? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 nei da skulle eg greid å funnet det =) er rundt 1-2 måneder siden eg sist hadde på meg bootsa og fikk nettopp i opphave å tanke OS 3D så da fikk eg nye polar boots, og når eg sku finne de gamle var de vekk.. Må høre med noen i guilden om de husker hvilet item det var når de inspecet meg Lenke til kommentar
Existence Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 erm nei lurer på om det var Slag Footguards Men det første eg tenkte var noe pvp boots Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mye stress for noen blå sko.. Men du kan jo prøve www.be.imba.hu , og søke deg opp på cachen, uten å oppdatere fra armory. Er du heldig, er den fra rett tidsrom.. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Nei den er feil, og den andre wow heroes. Tingen var at jeg ikke husket hvilket item jeg hadde før, hadde vært kjipt om eg hadde svidd vekk 50k honor eller noe sånt, men når jeg fant itemet på wowhead virket det veldig kjent, eventuelt hatt det før en oppgradering jeg fikk Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ebay much? Mye som tyder på Ebay her ja. Alle husker jo hvor gearet deres droppa( nesten da ). Lenke til kommentar
Sati Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ebay much? Mye som tyder på Ebay her ja. Alle husker jo hvor gearet deres droppa( nesten da ). Uhm, nei? Jeg går ikke rundt og husker hvor jeg får random blå items fra. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ebay much? Mye som tyder på Ebay her ja. Alle husker jo hvor gearet deres droppa( nesten da ). Uhm, nei? Jeg går ikke rundt og husker hvor jeg får random blå items fra. ah, beklager. Trodde det var epic boots. Min feil... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ebay much? Mye som tyder på Ebay her ja. Alle husker jo hvor gearet deres droppa( nesten da ). Uhm, nei? Jeg går ikke rundt og husker hvor jeg får random blå items fra. Jeg gjør. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg gjør. Og det beviser ikke en dr*. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg gjør. Og det beviser ikke en dr*. sa ikke det. Jeg sier bare at det er jo litt rart å ikke ha den fjerneste anelse om hvor man fikk itemsa sine. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg gjør. Og det beviser ikke en dr*. sa ikke det. Jeg sier bare at det er jo litt rart å ikke ha den fjerneste anelse om hvor man fikk itemsa sine. Jeg mener også å huske hvor det meste av gearet mitt dropper fra, hvertfall såpass at jeg kan søke det opp igjenn. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Når eg har nesten fult pvp gear på resto, moonkin, feral, pluss fult pve gear på resto, moonkin og feral, så har eg faen ikkje hukommelse til å huske kor alt gearet e droppet fra! Og i skrivende stund fikk vi ned OS 25 3D ! Så Ebay brains yourselfs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå