Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) en en en [/u [/b]en Endret 15. mars 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
vinkelsliper Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 en en en [/u [/b]en Elg er et mektig dyr, men så satt en meteorolog seg fast imella en butikk hylle på nærmat, man skal aldri undervurdere folk med refleksvest påkledd feil vei! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 en en en [/u [/b]en Elg er et mektig dyr, men så satt en meteorolog seg fast imella en butikk hylle på nærmat, man skal aldri undervurdere folk med refleksvest påkledd feil vei! alle vet at baguett e best,ugler i mosen er å foretrekke,hvis du vil trimme panelovner ring meg. vindekk om sommeren er som å drømme om evelin på bardufoss, kakebu Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ja det er no ganske fint vært ute. Men tror det skal blir dårligere i morgen. husk å kle dere folkens! Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 en en en [/u [/b]en Elg er et mektig dyr, men så satt en meteorolog seg fast imella en butikk hylle på nærmat, man skal aldri undervurdere folk med refleksvest påkledd feil vei! alle vet at baguett e best,ugler i mosen er å foretrekke,hvis du vil trimme panelovner ring meg. vindekk om sommeren er som å drømme om evelin på bardufoss, kakebu Hver gang jeg coca-colaer får jeg følelsen av å slikke på trevegger. Noen synes sjokoladepudding er irriterende, men de har ikke sett havets blå lukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg