Gå til innhold

CPU-vifteproblem

Anbefalte innlegg

skulle bytte cpu vifte på maskinen og greide og montere den feil så jeg tok fyken på cpuèn (utrolig hva man får til noen ganger :oops: ) det var xp 1700 som stod der og nå har jeg kjøpt en xp 2400 t.bred pross. men problemet er at jeg ikke får startet den opp igjen, har resetet biosen og så men ingen forskjell .har et asus a7v266-c hoved kort noen forslag ? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skulle bytte cpu vifte på maskinen og greide og montere den feil så jeg tok fyken på cpuèn (utrolig hva man får til noen ganger :oops: ) det var xp 1700  som stod der og nå har jeg kjøpt en xp 2400 t.bred  pross. men problemet er at jeg ikke får startet den opp igjen, har resetet biosen og så men ingen forskjell .har et asus a7v266-c hoved kort noen forslag ? :shrug:

Er du sikker på at kortet der støtter XP 2400+ ?

Er det 266 eller 333 - mhz- utgaven du har?

Uansett: Endre Topic PLZ...... :roll:

Lenke til kommentar

det kan vel ikke værre feil med den eller skader?

det fikk jeg på min duron (600) det fikk ett kakk og da ble det en bit av chipen ødelagt. etterpå fungerte den ikke for når jeg startet den fikk jeg ingen bilde, fire røde lys bak og maskinen bare sto og surret (som om noen holt inne reset knappen). etter på tok jeg av kjøleribben og sjekket om det var skader på cpu`en det var d.

sjekk for sikkerhets skyld :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...