graatenbil Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 skulle bytte cpu vifte på maskinen og greide og montere den feil så jeg tok fyken på cpuèn (utrolig hva man får til noen ganger :oops: ) det var xp 1700 som stod der og nå har jeg kjøpt en xp 2400 t.bred pross. men problemet er at jeg ikke får startet den opp igjen, har resetet biosen og så men ingen forskjell .har et asus a7v266-c hoved kort noen forslag ? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 skulle bytte cpu vifte på maskinen og greide og montere den feil så jeg tok fyken på cpuèn (utrolig hva man får til noen ganger :oops: ) det var xp 1700 som stod der og nå har jeg kjøpt en xp 2400 t.bred pross. men problemet er at jeg ikke får startet den opp igjen, har resetet biosen og så men ingen forskjell .har et asus a7v266-c hoved kort noen forslag ? Er du sikker på at kortet der støtter XP 2400+ ? Er det 266 eller 333 - mhz- utgaven du har? Uansett: Endre Topic PLZ...... Lenke til kommentar
graatenbil Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 det er en AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz 266 MHz bus Socket A (Thoroughbred) prosessor somde sa skulle gå på komplett Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Her ligger kortet ditt beskrevet, men spec. sida var nede så jeg fikk ikke sett noe detaljert om CPU-support. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Slik jeg ser det så skal det hovedkortet støtte den prosessoren Lenke til kommentar
graatenbil Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 kan det være noe annet som har tatt fyken a ? for når jeg slår på maskinen så starter cd og dvd rom en men den blir bare stående og veksle mellom disse Lenke til kommentar
graatenbil Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 det er kanskje ikke det men grunnen til at jeg spør er at jeg håper det er noen andre som kan gi meg noen råd og har greie sakene isteden for og krangle vilken cpu som er best .sier takk til The.Arisen.One og Xander^ Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 det kan vel ikke værre feil med den eller skader? det fikk jeg på min duron (600) det fikk ett kakk og da ble det en bit av chipen ødelagt. etterpå fungerte den ikke for når jeg startet den fikk jeg ingen bilde, fire røde lys bak og maskinen bare sto og surret (som om noen holt inne reset knappen). etter på tok jeg av kjøleribben og sjekket om det var skader på cpu`en det var d. sjekk for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå