Lillehagen.no Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei! Jeg har tittet litt før, men jeg syns det er så vanskelig å finne nøyaktig det som faller i min smak. Spørsmålet mitt var om det var noen her som kunne hjulpet med med noen nye artister? Jeg er redd for å gå lei av det jeg hører på nå: Yellowcard Sugarcult Three Days Grace The Used Noe Plain White T's Nickelback Sum 41 Green Day Disturbed Hoobastank Jeg er klar over at jeg har en litt spesiell variasjon på musikksmaken min, men likevel, trenger flere artister som er ganske like og jeg setter stor pris på alle forslag :) Takk på forhånd Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hei!Jeg har tittet litt før, men jeg syns det er så vanskelig å finne nøyaktig det som faller i min smak. Spørsmålet mitt var om det var noen her som kunne hjulpet med med noen nye artister? Jeg er redd for å gå lei av det jeg hører på nå: Yellowcard Sugarcult Three Days Grace The Used Noe Plain White T's Nickelback Sum 41 Green Day Disturbed Hoobastank Jeg er klar over at jeg har en litt spesiell variasjon på musikksmaken min, men likevel, trenger flere artister som er ganske like og jeg setter stor pris på alle forslag :) Takk på forhånd Avenged Sevenfold! Soilwork oxo. ^^ OG PanterA<3 Endret 15. mars 2009 av MusiQ Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Høres ut som det jeg pleide å høre på for flere år tilbake... hmm. Skal vi se hva jeg husker. Funeral For A Friend - History TRUSTcompany - Downfall The Used, TRUST og spesielt FFAF må være favorittene mine Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 hm... kan ta noen band jeg liker, håper det ikke gjør så mye green day; Se filmen hos Youtube deff leppard; bruce springsteen acdc Se filmen hos Youtube guns n roses Se filmen hos Youtube jimi hendrix Se filmen hos Youtube scorpions Se filmen hos Youtube bob marley Se filmen hos Youtube lynard skynard Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Takk for svar! Men jeg synes noe av musikken ble litt for "heavy". Jeg vet at jeg hører på disturbed, men man kan vel på en måte si at det er der grensen går da. Setter pris på flere tips Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 30 Seconds To Mars kanskje? Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Laga fort ei lita liste av musikk som IKKJE er så veldig "heavy": Mando Diao http://www.youtube.com/watch?v=OQaPebzJJwA Blur Motorpsycho Band of Horses http://www.youtube.com/watch?v=ibE7IqEjni4 Eels The Go! Team Built to Spill Lite tips: Dersom du har lyst å finne meir musikk som passer til din musikksmak, så må du høyre på meir variert musikk. Ver open for alt, slik at din musikksmak har mogelegheita for å bli meir variert. Det finst mykje bra musikk som du kanskje ikkje har opna auga for endå, og når du høyrer musikken kan det nokre gonger gå lang tid før den begynner å sitte i hovudet og du tenker "Hmm.. dette var jo eigentleg veldig kul/chill/rå/fancy musikk" Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Takker MrVegard! Likte 30 seconds to mars! Men jo 2rst1, jeg er faktisk veldig åpen for nye musikkstiler, men akkurat nå ser jeg kun etter musikk som jeg allerede hører på Men hvis du har flere forslag til variert musikk, kom med dem! Som sagt setter jeg pris på alle forslag Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 SR-71 - Right Now Se filmen hos Youtube Bowling for soup - Punk Rock 101 Good charlotte - The Anthem Goldfinger - 99 Red Balloons MxPx - Secret Weapon Unwritten law - Celebration Song Se filmen hos Youtube Reel big fish - Sell Out Se filmen hos Youtube Anberlin - The feel good drag Se filmen hos Youtube Tok bare et par random. Si ifra hvis du trenger mer. Lenke til kommentar
sondre94 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vil anbefale deg litt variert musikk. Bob Marley. Lenny Kravitz. ACDC. Alice Cooper-Er garantert noe du liker av han. Dio. Led Zeppelin. Pink Floyd. Porcupine tree. Vil anbefale dette til å starte med. Liker du noe av det så si ifra. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 http://thatspunk.linustorvaldsfacts.com/#category3 http://thatspunk.linustorvaldsfacts.com/#category13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå